Rusza rejestracja na XI edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza rejestracja na XI edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting

11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design odbędzie się jedenaste spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez agencję Q&A Communications z Poznania, która w tym roku świętuje swoje 20-lecie istnienia na rynku. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem: NO PLAN B.


Po zorganizowaniu ostatniej edycji w formie online związanej z ograniczeniami pandemicznymi, agencja zaprasza do wzięcia udziału w kolejnym spotkaniu, które odbędzie się w formie stacjonarnej z zachowaniem reżimu sanitarnego w Concordia Design, zlokalizowanej w samym centrum Poznania. Podczas wydarzenia obejrzymy studia przypadku nagrodzonych kampanii na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions oraz porozmawiamy z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Udział w wydarzeniu jest darmowy. Wszyscy chętni do uczestnictwa zobowiązani są do wcześniejszej rejestracji, która możliwa jest pod linkiem: evenea.pl/event/canneslions2021.

– Myślą przewodnią tegorocznego, jedenastego już spotkania z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting jest „NO PLAN B”. Ziemia zbliża się do momentu, w którym nie będzie odwrotu od katastrofy klimatycznej i wynikających z niej tragicznych konsekwencji. Każdego dnia jako branża odpowiadamy za komunikację marek przykładających rękę do zmian klimatycznych – chociażby przez sam fakt wzrostu gospodarczego, który jest skorelowany dodatnio z emisją CO2. Właśnie dlatego nasze wysiłki powinny skupić się na obniżeniu emisji gazów cieplarnianych, tak, aby jak najszybciej zatrzymać wzrost temperatury i osiągnąć neutralność węglową – mówi Przemysław Wojak, managing partner w Q&A Communications. – 11 października spotkamy się, żeby podyskutować, podzielić się swoim doświadczeniem i zainspirować nawzajem do działania na rzecz Ziemi. Nasze zaangażowanie i konieczność zmian to jedyny słuszny plan wobec braku planu B dla planety – dodaje Wojak.

Tegoroczna edycja zrzesza ludzi stojących za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, którzy poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej. Podczas wydarzenia usłyszymy głosy eksperckie z Poznania jak i całej Polski. Na scenie wraz z przedstawicielami Q&A Communications pojawią się między innymi:

  • Marta Usielska, szefowa Działu Marketingu w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Komercyjnymi CBRE. Odpowiada za koordynację działań marketingowych i PR-owych prowadzonych na wszystkich zarządzanych nieruchomościach komercyjnych w portfelu CBRE. W 2021 roku dołączyła do zespołu scalającego usługi świadczone przez CBRE w zakresie ESG oraz zrównoważonego rozwoju;
  • Aleksandra Kulińska, future change analyst w infuture.institute, antropolożka i badaczka, autorka wielu badań i raportów w tym „Gez Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”. W instytucie odpowiada za opracowywanie koncepcji i realizację niestandardowych projektów i procesów badawczych z obszaru antropologii i jej subdyscyplin;
  • Sylwia Majcher, dziennikarka i autorka bestsellerowych poradników, m.in. „Wykorzystuję, nie marnuję. 52 Wyzwania Zero Waste” oraz reportaży takich jak „Mniej Mięsa” czy „I Ty możesz uratować świat”. Prowadzi warsztaty, szkolenia poświęcone ekologii, niemarnowaniu i obiegowi zamkniętemu. Ekspertka kampanii Komisji Europejskiej #odpoladostołu. Współpracuje z samorządami i instytucjami publicznymi, konsultuje projekty ekologiczne;
  • Magdalena Marzec, head of marketing w Too Good To Go, chce inspirować wszystkich do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia skali marnowania żywności. Jej misją jest wbicie problemu marnowania na agendę użytkowników i partnerów Too Good To Go, jak również podjęcie tej kwestii przez decydentów i liderów opinii;
  • Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica - wiodącego producenta w branży AGD. Odpowiada za komunikację marketingową w Polsce oraz 9 spółkach zależnych w Europie, zarządzając zespołami i 5 markami o regionalnym zasięgu: AMICA, GRAM, FAGOR Electrodomestico, HANSA oraz CDA.
  • Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i PR manager w Grupie Amica. Odpowiada z relacje z mediami, działania wizerunkowe i komunikację zewnętrzną, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Wcześniej, przez blisko cztery lata pełnił funkcję rzecznika prasowego towarzystwa ubezpieczeniowego LINK4. Pasjonuje się komunikacją, CX oraz relacjami inwestorskimi.

Partnerami jedenastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci, IMM oraz BISAF, który w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo obecnych dostarczy maseczki dla wszystkich uczestników wydarzenia.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Organizatorzy planują również transmisję online z wydarzenia. Szczegóły zostaną podane tutaj: bit.ly/CannesLionsNoPlanB

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij