Rusza rejestracja na XI edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting

O autorze
3 min czytania 2021-09-27

11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design odbędzie się jedenaste spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez agencję Q&A Communications z Poznania, która w tym roku świętuje swoje 20-lecie istnienia na rynku. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem: NO PLAN B.

Po zorganizowaniu ostatniej edycji w formie online związanej z ograniczeniami pandemicznymi, agencja zaprasza do wzięcia udziału w kolejnym spotkaniu, które odbędzie się w formie stacjonarnej z zachowaniem reżimu sanitarnego w Concordia Design, zlokalizowanej w samym centrum Poznania. Podczas wydarzenia obejrzymy studia przypadku nagrodzonych kampanii na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions oraz porozmawiamy z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania.

Udział w wydarzeniu jest darmowy. Wszyscy chętni do uczestnictwa zobowiązani są do wcześniejszej rejestracji, która możliwa jest pod linkiem: evenea.pl/event/canneslions2021.

– Myślą przewodnią tegorocznego, jedenastego już spotkania z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting jest „NO PLAN B”. Ziemia zbliża się do momentu, w którym nie będzie odwrotu od katastrofy klimatycznej i wynikających z niej tragicznych konsekwencji. Każdego dnia jako branża odpowiadamy za komunikację marek przykładających rękę do zmian klimatycznych – chociażby przez sam fakt wzrostu gospodarczego, który jest skorelowany dodatnio z emisją CO2. Właśnie dlatego nasze wysiłki powinny skupić się na obniżeniu emisji gazów cieplarnianych, tak, aby jak najszybciej zatrzymać wzrost temperatury i osiągnąć neutralność węglową – mówi Przemysław Wojak, managing partner w Q&A Communications. – 11 października spotkamy się, żeby podyskutować, podzielić się swoim doświadczeniem i zainspirować nawzajem do działania na rzecz Ziemi. Nasze zaangażowanie i konieczność zmian to jedyny słuszny plan wobec braku planu B dla planety – dodaje Wojak.

Tegoroczna edycja zrzesza ludzi stojących za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, którzy poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej. Podczas wydarzenia usłyszymy głosy eksperckie z Poznania jak i całej Polski. Na scenie wraz z przedstawicielami Q&A Communications pojawią się między innymi:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Marta Usielska, szefowa Działu Marketingu w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Komercyjnymi CBRE. Odpowiada za koordynację działań marketingowych i PR-owych prowadzonych na wszystkich zarządzanych nieruchomościach komercyjnych w portfelu CBRE. W 2021 roku dołączyła do zespołu scalającego usługi świadczone przez CBRE w zakresie ESG oraz zrównoważonego rozwoju;
  • Aleksandra Kulińska, future change analyst w infuture.institute, antropolożka i badaczka, autorka wielu badań i raportów w tym „Gez Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”. W instytucie odpowiada za opracowywanie koncepcji i realizację niestandardowych projektów i procesów badawczych z obszaru antropologii i jej subdyscyplin;
  • Sylwia Majcher, dziennikarka i autorka bestsellerowych poradników, m.in. „Wykorzystuję, nie marnuję. 52 Wyzwania Zero Waste” oraz reportaży takich jak „Mniej Mięsa” czy „I Ty możesz uratować świat”. Prowadzi warsztaty, szkolenia poświęcone ekologii, niemarnowaniu i obiegowi zamkniętemu. Ekspertka kampanii Komisji Europejskiej #odpoladostołu. Współpracuje z samorządami i instytucjami publicznymi, konsultuje projekty ekologiczne;
  • Magdalena Marzec, head of marketing w Too Good To Go, chce inspirować wszystkich do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia skali marnowania żywności. Jej misją jest wbicie problemu marnowania na agendę użytkowników i partnerów Too Good To Go, jak również podjęcie tej kwestii przez decydentów i liderów opinii;
  • Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica – wiodącego producenta w branży AGD. Odpowiada za komunikację marketingową w Polsce oraz 9 spółkach zależnych w Europie, zarządzając zespołami i 5 markami o regionalnym zasięgu: AMICA, GRAM, FAGOR Electrodomestico, HANSA oraz CDA.
  • Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i PR manager w Grupie Amica. Odpowiada z relacje z mediami, działania wizerunkowe i komunikację zewnętrzną, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Wcześniej, przez blisko cztery lata pełnił funkcję rzecznika prasowego towarzystwa ubezpieczeniowego LINK4. Pasjonuje się komunikacją, CX oraz relacjami inwestorskimi.

Partnerami jedenastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci, IMM oraz BISAF, który w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo obecnych dostarczy maseczki dla wszystkich uczestników wydarzenia.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorzy planują również transmisję online z wydarzenia. Szczegóły zostaną podane tutaj: bit.ly/CannesLionsNoPlanB

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się