Ruszyła nowa kampania marki Bebiko 2 „Instynkt mamy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła nowa kampania marki Bebiko 2 „Instynkt mamy”

W nowej komunikacji przypominają o tym Nutricia wraz z marką Bebiko 2. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw. Prowadzone działania reklamowe obejmują swoim zasięgiem telewizję, punkty sprzedaży oraz internet, w tym media społecznościowe – YouTube, Facebook i Instagram.

Nowa kampania Bebiko 2 podkreśla, że macierzyństwo to wyjątkowy okres w życiu kobiety. Kiedy zostaje ona mamą, odkrywa zachwycającą moc swojego ciała, mądrość oraz swój naturalny instynkt. Natura to także mleko kobiece, które zawiera najważniejsze składniki wspierające prawidłowy rozwój młodego organizmu. Marka Bebiko 2 – zainspirowana naturą, mlekiem mamy – stworzyła Bebiko 2 NUTRIflor Expert, kompletną kompozycję[1] ważnych składników odżywczych, w tym 19 witamin oraz składników mineralnych[2], bez konserwantów i barwników[3].

– W naszych działaniach chcemy zwrócić uwagę na wyjątkowość instynktu macierzyńskiego, na jego naturalność i moc. Chcemy też podkreślić, że tworząc recepturę Bebiko 2 NUTRIflor Expert my również inspirowaliśmy się naturą, czyli mlekiem mamy. Wiemy, że kobiecy pokarm jest najlepszy dla dziecka, jednak wiele mam nie może karmić piersią. Dlatego, aby wspierać je w odpowiednim żywieniu ich dziecka, stworzyliśmy Bebiko 2 NUTRIflor Expert. Zależało nam również, by w naszych działaniach zaznaczyć, że to mleko następne jest bardzo dobrze tolerowane przez dzieci – aż 93% maluchów bardzo dobrze je toleruje już od pierwszej butelki[4]. Wiemy, że dla mam to bardzo ważne, bo spokój i radość dziecka to również szczęście mamy. I wreszcie w najnowszej reklamie podkreślamy, że Bebiko 2 NUTRIFflor Expert posiada pozytywną opinię Instytutu „Pomnik − Centrum Zdrowia Dziecka” nr 20/DJW/2021 – mówi Małgorzata Gotkowska, Marketing Manager Bebiko 2.

Kampania będzie realizowana w TV, punktach sprzedaży i Internecie. Zostaną uruchomione zasięgowe działania online, m.in. na platformach VOD, YouTube, oraz social media – Facebook i Instagram.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.


[1] Zgodnie z przepisami prawa, tak jak inne mleka następne.

[2] Bebiko 2, tak jak inne mleka następne, zawiera wymagane przepisami prawa witaminy i składniki mineralne oraz inne składniki odżywcze.

[3] Zgodnie z przepisami prawa mleka następne nie zawierają konserwantów i barwników.

[4] Na podstawie opinii 93% mam z grupy 426, które testowały Bebiko 2 NUTRIflor Expert na platformie trnd.pl w dniach 16.07-29.07.2021.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij