Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

4. edycja „Poradnika dla Internetowego Reklamodawcy”

Przedstawiciele Grupy Roboczej SEM IAB Polska przygotowali czwartą aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku i YouTube.
O autorze
1 min czytania 2021-09-27

Poradnik przeznaczony jest przede wszystkim dla marketerów, którzy potrzebują prostego i przejrzystego wyjaśnienia zasad funkcjonowania wybranych internetowych narzędzi reklamowych. Może być przydatnym podręcznikiem dla pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób zaczynających pracę w branży reklamowej.

W Poradniku znajdziemy informacje uwzględniające najnowsze zmiany w systemie reklamowym i analitycznym Google, reklamy na Youtube i Facebooku, a także zagadnienia z zakresu SEO i UX pogrupowane w następujące rozdziały:

  • SXO – czyli synergia działań SEO i UX
  • GA 4 jako nowy złoty standard analityki internetowej
  • Google Merchant Center – zaplecze reklam produktowych w Google
  • Lejek sprzedażowy – jak go wdrożyć w przypadku kampanii Facebook Ads?
  • Czy wideo sprzedaje? Sprawdź, jak reklama wideo może wzmocnić Customer Journey w Twoim e-sklepie.
  • Reklama elastyczna display w Google Ads – czyli robot zrobi to za Ciebie

Poradnik jest dostępny na stronie IAB Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj