VAN PUR uruchamia program społeczny startuje z kampanią marki Razowy Kwas Chlebowy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VAN PUR uruchamia program społeczny startuje z kampanią marki Razowy Kwas Chlebowy

Kampania reklamowa marki Razowy Kwas Chlebowy, która obejmie telewizję, prasę kobiecą, regionalną i branżową oraz internet, potrwa do końca roku.

Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Razowy Kwas Chlebowy oraz budowanie świadomości kwasu chlebowego jako rynkowej kategorii. Spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. W ramach wsparcia reklamowego produktu planowany jest również szereg działań niestandardowych. Tegoroczna kampania będzie prowadzona pod hasłem „Zmień na lepsze!”. Właśnie staruje program społeczny Nasze Zmiany oraz platforma internetowa www.NaszeZmiany.pl. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Razowy Kwas Chlebowy zostanie wsparty w tym roku kompleksowymi działaniami reklamowymi, a ich osią będzie akcja społeczna zachęcająca kobiety do drobnych zmian w ich życiu – mówi Anna Glina, Brand Manager marki Razowy Kwas Chlebowy - Programowi społecznemu towarzyszy specjalnie stworzona do tego celu platforma internetowa www.NaszeZmiany.pl, która będzie wspomagać kobiety w dokonywaniu pozytywnych zmian w ich życiu - drobnych zmian, ale dających satysfakcję i poczucie pewności.

Dzięki wzajemnemu wsparciu w ramach platformy www.NaszeZmiany.pl każda kobieta może zdecydować się na zmiany wiedząc, że z jednej strony otrzyma silne wsparcie całej społeczności kobiet, a z drugiej - że jej codzienne wysiłki są „pod kontrolą”, nie musi działać „w ciemno”. Udział w programie jest prosty: wystarczy zarejestrować się i wybrać grupę, w której chce się uczestniczyć. Do wyboru jest wiele różnych kategorii, m.in. zdrowie, życie osobiste, pieniądze, edukacja, czas wolny, rozwijanie kreatywności, technologia.

Po rejestracji i deklaracji wzięcia udziału w programie, uczestniczka otrzymuje codziennie mailem drobne zadania. Uczestniczki programu potwierdzają wykonanie swoich zadań, a inne uczestniczki mogą wspomagać ją swoim wsparciem, komentarzami, dyskusjami i mobilizować do działania. W ten sposób użytkowniczki tworzą społeczność, budują między sobą silną więź i nie są same w przeprowadzaniu codziennych zmian w swoim życiu i zmienianiu go na lepsze.

- Kwas chlebowy staje się napojem modnym, co widzimy nie tylko w statystykach sprzedaży, ale też analizując reakcje konsumentów, ich wrażenia po zapoznaniu się z tym napojem, czy dyskusje dotyczące poszukiwania alternatyw dla przesłodzonych i pełnych chemicznych dodatków napojów gazowanych – a kwas chlebowy taką właśnie alternatywą jest. A że korzystanie z nowych trendów i rynkowych nowinek jest domeną kobiet i one też przeważnie decydują o tym co podawać swojej rodzinie do picia, liczymy na to, że zaangażowanie Razowego Kwasu Chlebowego w program Nasze Zmiany sprawi, że jeszcze bardziej docenią one tę markę – dodaje Anna Glina.

Razowy Kwas Chlebowy to bezalkoholowy naturalny napój gazowany, o smaku podpieczonej skórki chleba z nutką karmelu. Powstaje z krystalicznej wody i słodów: żytniego i jęczmiennego, nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.

Van Pur wprowadził markę razowy Kwas Chlebowy na rynek jesienią ub.r. Produkt w plastikowych opakowaniach o pojemności 0,5 l i 1,5 l jest dostępny w 3 smakach – klasycznym, żurawinowym i śliwkowym. Obecnie firma wprowadza właśnie na rynek Razowy Kwas Chlebowy w szklanej butelce słodzony cukrem trzcinowym (zdjęcie).

Razowy Kwas Chlebowy jest pierwszą marką z tej kategorii rynkowej reklamowaną w telewizji. Kampania launchowa jesienią ub.r. obejmowała m.in. prasę, kino i telewizję, w tym m.in. spoty reklamowe oraz działania product placement.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij