More Bananas wspiera Biedronkę w działaniach Employer Brandingowych na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
More Bananas wspiera Biedronkę w działaniach Employer Brandingowych na Facebooku

Biedronka powierzyła działania na Facebooku krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas. Komunikacja ma na celu zaprezentowanie sieci sklepów jako stabilnego i przyjaznego środowiska pracy.

Główną grupą docelową są kandydaci do pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych oraz biurach, a także uczestnicy programów talentowych i pracownicy sieci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

More Bananas, działając wraz z Employer Branding Institute oraz Isobar, jest odpowiedzialna za content i kreację postów w kanale Facebook. Rozpoczęcie współpracy zostało poprzedzone przygotowaniem strategii, opracowaniem key visuali oraz social media policy w postaci rozbudowanego dokumentu wewnętrznego, wraz z infografikami, liniami komunikacji postów i założeniami tworzenia contentu graficznego i tekstowego.

– Wizerunek pracodawcy to jedna z naszych specjalizacji i ten zakres usług świadczymy niemal od samego początku działania. Biedronka, zatrudniająca ponad 70 tysięcy osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce, dlatego tym bardziej cieszymy się, że działania w kanale Facebook na taką skalę powierzono właśnie nam – mówi Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.

Działania koncentrują się na stronie w kanale Facebook „Praca w Biedronce”. Jej celem jest budowanie zaangażowania wokół marki. Publikowany content prezentuje, między innymi, wyróżniki i wartości marki: benefity i programy socjalne, stabilne zatrudnienie, przejrzyste warunki pracy, a także rozwój pracowników.

Nowy kanał komunikacji Biedronki, to nie tylko miejsce do budowania autentycznego wizerunku pracodawcy, ale przede wszystkim wsparcia rekrutacji, budowania relacji i bezpośredniego kontaktu z kandydatami oraz obecnymi pracownikami.

– Odbiorcami są kandydaci do pracy w sklepach, centrach dystrybucyjnych, biurach, ale też studenci uczestniczący w programach talentowych. Za pośrednictwem Facebooka chcemy przedstawiać Biedronkę jako dobrego pracodawcę, który stawia na rozwój pracowników – mówi Julia Bondaruk, młodszy menedżer ds. budowania wizerunku pracodawcy sieci Biedronka.

W skład zespołu odpowiedzialnego za projekt znaleźli się Anna Ledwoń-Blacha – creative owner, Natalia Sikora social media manager, Wojtek Żywolt – social media specialist, Paulina Gawęda – social copywriter, Sławomir Nowak – CEO, Maciej Sowa – business developer i Julia Siuda – graphic designer. Po stronie klienta, prace koordynuje zespół EB.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij