Artur Jabłoński (Digitalk): Inne agencje, kiedy popełnią błąd, to ściemniają

Artur Jabłoński (Digitalk): Inne agencje, kiedy popełnią błąd, to ściemniają

Artur Jabłoński to CEO agencji Digitalk i jeden z najbardziej rozpoznawalnych blogerów i konsultantów marketingowych. Rozmawiamy z Arturem o jego ścieżce kariery, książkach i tym, jakie są największe grzechy branży.

Wywiad z Arturem Jabłońskim

Artur Jabłoński zaczynał jako bloger w okolicach 2010 r. To za jego sprawą rozwijał swoje kompetencje contentowe i marketingowe. Z czasem zaczął pracować jako copywriter, a później PR-owiec i koordynator działań marketingowych. 

W 2016 r. porzucił etat na rzecz pracy, jako freelancer i choć początkowo tego nie zamierzał – stał się pełnoprawnym przedsiębiorcą. Na swoim koncie ma już cztery książki, organizowanie TEDx, czy liczne prelekcje na największych branżowych eventach. Rozmawiamy z Arturem nt. jego drogi w najnowszym odcinku „Marketing Przegadany”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij