TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Efektywne i innowacyjne formaty reklamowe w kampaniach marek Hochland i Almette

Efektywne i innowacyjne formaty reklamowe w kampaniach marek Hochland i Almette
Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu lepszego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyły Hochland i Almette, które we współpracy z Value Media prowadzą kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań TV Sync i In-Image Ads
O autorze
2 min czytania 2021-10-11

Hochland Polska działa na polskim rynku od 25 lat i jest liderem w kategorii serów. Firma prowadzi szeroko zakrojone działania reklamowe, wykorzystując w tym celu wiele różnych kanałów komunikacji, jak outdoor, telewizja, media społecznościowe, czy digital. To właśnie na ten ostatni obszar Hochland i Almette stawiają coraz mocniej, jednocześnie poszukując innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które mogłyby wdrożyć w celu zwiększenia efektywności działań. Dlatego też na początku br. firma podjęła decyzję o przetestowaniu rozwiązań oferowanych przez spółki adtechowe Hybrid.ai i VOX. Innowacyjne formaty reklamowe TV Sync i VOX zostały zarekomendowane przez agencję mediową Value Media, odpowiedzialną za prowadzenie kampanii dla marek należących do Hochland.

Value Media jest jedną z największych, niezależnych agencji mediowych w Polsce, należącą do grupy komunikacyjnej Group One. Spółka z sukcesami realizuje zróżnicowane kampanie dla klientów z wielu branż, wykorzystując w tym celu również niestandardowe i innowacyjne rozwiązania. Stale poszukując nowych możliwości zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych dla swoich klientów, Value Media zarekomendowało markom Hochland oraz Almette niestandardowe rozwiązania Hybrid.ai i VOX. Wybór tych dostawców był podyktowany wysokim poziomem dostarczanych przez nich formatów oraz ugruntowaną pozycją rynkową wiarygodnego partnera biznesowego.

– Rekomendujemy rozwiązania TV Sync i In-Image Ads, ponieważ są to formaty z ogromnym potencjałem i w pełni dopasowane do oczekiwań reklamodawców – z jednej strony atrakcyjne i angażujące odbiorców, a z drugiej efektywne. Dlatego też, chcąc sprostać wyzwaniom rynkowym, planujemy je wykorzystywać także w przyszłych kampaniach – mówi Iga Wachowicz, New Business & Communication Director, Value Media.

Wspomniane rozwiązania TV Sync i In-Image Ads należą do nowoczesnych formatów kierowanych do szerokiego grona reklamodawców. Opracowane zostały przez spółki Hybrid.ai i VOX, wchodzące w skład grupy Hybrid. Format TV Sync polega na zsynchronizowaniu reklam wyświetlanych w internecie z tymi emitowanymi w telewizji. Wyświetlane kreacje mogą być duplikacją przekazu reklamowego z TV lub jego dopełnieniem. Format ten pozwala dotrzeć do konsumenta z komunikatem jednocześnie na różnych poziomach i zwiększyć jego zaangażowanie, szczególnie w przypadku, gdy ten ucieka od bloku reklamowego w TV.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z kolei In-Image Ads umożliwia wyświetlanie kreacji reklamowych na zdjęciach w artykułach i treściach redakcyjnych wydawców. Dzięki zastosowaniu technologii computer vision i sztucznej inteligencji, zdjęcia i każdy element, który się na nich znajduje, są dokładnie analizowane przez algorytm, co pozwala na kontekstowe targetowanie reklam.

– Nasze autorskie formaty TV Sync i In-Image Ads pozwalają prowadzić w pełni zautomatyzowane kampanie, które cechują się znacznie lepszymi CTR-ami niż w przypadku tradycyjnych kampanii display, a także zapewniają 100% viewability i 100% brand safety. Bardzo dobrze sprawdzają się w praktycznie każdej kategorii, angażując odbiorców i zwiększając efektywność prowadzonych działań digitalowych – mówi Przemysław Symonides, Business Development Director, hybrid.ai.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po satysfakcjonujących wynikach przeprowadzonych testów Hochland we współpracy z Value Media zdecydował się szerzej wprowadzić oba rozwiązania do swoich działań reklamowych. Pierwsze kampanie wystartowały w lutym br. i od tamtego czasu z powodzeniem zrealizowano ich już kilka, w tym dla marek Almette i Hochland.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zastosowanie w kampaniach formatów TV Sync i In-Image Ads pozwoliło nam osiągnąć niezwykle zadowalające wyniki. Są to formaty, które zdecydowanie przykuły naszą uwagę, a ze względu na ich wysoką efektywność, wdrożymy je w naszej strategii na przyszły rok i będziemy wykorzystać w kolejnych naszych działaniach digitalowych – mówi Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu w Hochland Polska.

Hybrid.ai i VOX są spółkami, które stale kładą nacisk na usprawnianie i dostarczanie reklamodawcom jak najlepiej dopracowanych rozwiązań. – Cieszymy się, że nasze autorskie formaty, spotkały się ze sporym i pozytywnym zainteresowaniem ze strony tak dużych reklamodawców jak Hochland. W przyszłym roku planujemy dołączyć do naszej oferty kilka nowych rozwiązań, które również będziemy sukcesywnie wdrażać w działaniach prowadzonych z domami mediowymi – mówi Adam Iwiński, CEO VOX i Hybrid.ai Poland.

 

Artykuł powstał we współpracy z Hybrid.ai i VOX.