Pierwszy europejski sklep 4-star Amazon został otwarty w centrum handlowym Bluewater w Greenhithe (hrabstwo Kent) w Wielkiej Brytanii. To, czym wyróżnia się w ogóle koncept czterogwiazdkowych salonów Amazona to sprzedaż wyłącznie produktów, które otrzymały co najmniej cztery gwiazdki w ocenach klientów dokonujących zakupów on-line. To daje asortyment składający się z ok. 2000 pozycji.
W ofercie takich sklepu znajdziemy zatem najlepiej oceniane książki, elektronikę użytkową, zabawki, gry i artykuły gospodarstwa domowego. Oczywiście asortyment będzie się zmieniał i aktualizował ze względu na nowe oceny klientów, które pojawiają się na internetowej platformie zakupowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Andy Jones, dyrektor 4-gwiazdkowego Amazona w Wielkiej Brytanii, jeszcze nie zdradza, czy w jego kraju powstaną kolejne tego typu koncepty sprzedażowe. Nie wiadomo też, czy ten format pojawi się także w innym miejscu w Europie.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Amazon w swoich sklepach wprowadził system bezdotykowego skanowania dłoni. Celem jest oferowanie bezpiecznej i wygodnej formy dokonywania płatności. Technologia budzi wątpliwości wśród klientów, dlatego firma postanowiła dodatkowo ich zmotywować, oferując po 10 dolarów za skan.