Canal+ promuje serial „The Office PL” tworząc na LinkedInie profil prezesa fikcyjnej firmy Kropliczanka

Canal+ promuje serial „The Office PL” tworząc na LinkedInie profil prezesa fikcyjnej firmy Kropliczanka
Zamiast klasycznej reklamy – trolling na platformie społecznościowej, na której spotykają się pracownicy różnych firm. Na taki rodzaj komunikacji postawił Canal+, który już wkrótce wypuści na światło dzienne polską wersję serialu „The Office".
O autorze
1 min czytania 2021-10-12

W długiej historii telewizji powstało wiele wybitnych seriali, jednak tylko wybrane doczekały się miana kultowych. Jednym z nich niezaprzeczalnie jest „The Office” – mockumentary stworzone przez Ricky’ego Gervaisa dla stacji BBC. Według Nielsena to właśnie „The Office” był najchętniej oglądanym przez Amerykanów serialem w 2020 roku, co najlepiej świadczy o jego fenomenie.

Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że kultowy serial doczeka się lokalnej wersji dla fanów znad Wisły. 

– W Canal+ jesteśmy fanami „The Office”! Na realizację polskiej wersji kultowego formatu zdecydowaliśmy się, bo na polskim rynku brakuje śmiałej, jakościowej komedii. Pierwowzór ma walor uniwersalny: świetnie się sprawdza i ogląda na całym świecie, w czasach pandemii tęsknimy za biurową codziennością i spoglądamy na nią z pewną nostalgią – mówi Małgorzata Seck, wiceprezes zarządu ds. programowych Canal+ Polska.

Tak ważna dla stacji premiera musiała wiązać się również z odpowiednią formą promocji – najlepiej taką, która będzie odpowiadać charakterowi całej produkcji i trafi do serc miłośników specyficznego humoru znanego z „The Office”. Takim rozwiązaniem ma być stworzenie profilu głównego bohatera na biznesowym portalu LinkedIn, na którym swoimi myślami i spostrzeżeniami dzielą się pracownicy różnych firm i agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na profilu fikcyjnej postaci, znajdziemy przede wszystkim krótki opis Michała Holca, który na LinkedInie widnieje jako Chief Executive Officer w firmie Kropliczanka z Siedlec.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Człowiek inspirator, filantrop, świetny tancerz. Jedyny prezes Kropliczanki. Pisarz, być może przyszły podkaster, motywator. Od lat skutecznie zarządzam licznym zespołem świetnie prosperującej firmy produkującej wodę mineralną. Jeśli moi podwładni wychodzą z pracy bez bólu brzucha od śmiechu, dla mnie jest to dzień stracony. Były fan Dawida Podsiadły. Zainteresowania: szanty, żużel i alpaki.”
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do tego pojawiły się już pierwsze spisy fikcyjnego prezesa, który według twórców serialu jest człowiekiem pozbawionym autorefleksji i zabiegającym o atencję każdym swoim słowem oraz gestem.

Warto wiedzieć, że w obsadzie oprócz Piotra Polaka grającego prezesa Michała Holca, znaleźli się również: Vanessa Aleksander, Adam Woronowicz, Kornelia Strzelecka, Mikołaj Matczak i Milena Lisiecka. Za polską wersję „The Office”, tworzoną przy współpracy z BBC Studios, odpowiadają reżyser Maciej Bochniak oraz producenci, Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński. Za scenariusz odpowiedzialny jest Łukasz Sychowicz wraz z Jakubem Rużyłło i Mateuszem Zimnowodzkim, a za zdjęcia Paweł Chorzępa.

Premiera serialu planowana jest jesienią w Canal+ PREMIUM i w Canal+ online na canalplus.com.