– Pokazuje ono, że napędzają nas ci, dla których pracujemy – nasi klienci oraz ci, z którymi współpracujemy na co dzień – nasi pracownicy – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska.
Kampania oparta jest na 4 filarach: pewności, jakości, życzliwości orazjutrze. Kampania wystartowała 11 października i swym działaniem obejmie Internet, outdoor oraz kanały komunikacji wewnętrznej.
Zobacz również
Kampania employer brandingowa wspierać będzie otwarcia około 40 sklepów i nowego centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy. Głównym jej celem jest pokazanie realnego obrazu pracy w ALDI , gdzie świetnie odnajdą się osoby, które, podobnie jak obecni pracownicy napędzani są przez wartości takie jak: pewność, jakość, życzliwość i jutro.
– Wszystkie te aspekty widoczne są w ALDI na co dzień – pewność zatrudnienia w międzynarodowej grupie ALDI Nord, nasza dbałość, zarówno o jakość sprzedawanych produktów, jak i jakość relacji pracodawcy z pracownikami. Jesteśmy życzliwi w naszych zespołach, życzliwość opisuje też nasz stosunek do klientów. Jutro to słowo klucz naszej komunikacji, które związane jest z transformacją ALDI i naszą ambicją tworzenia nowej wizji handlu. Napędzają nas ludzie, po prostu – to dla nich i z nimi tworzymy nasz biznes – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska.
Potwierdzeniem aktywności ALDI w obszarze budowania wizerunku pracodawcy jest również fakt, że sieć pozytywne przeszła proces weryfikacji i znalazła się w gronie laureatów ogólnopolskiego programu Best QualityEmployer 2021. W swojej kampanii ALDI pokazuje prawdę o pracy w branży retail, która być może nie zawsze jest łatwa, ale dzięki życzliwym ludziom ci, którzy zdecydują się dołączyć do zespołu ALDI, znajdą w nim swoje miejsce na dłużej. Siłą przekazu kampanii jest pokazanie wpływu, jaki każdy pracownik wywiera na doświadczenia klienta oraz na sukces i rozwój całej firmy.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Wypracowane filary komunikacji są wynikiem strategii employer brandingowej opartej na badaniach wewnętrznych. Polska strategia lokalizuje założenia strategii międzynarodowej grupy ALDI Nord.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerem w tworzeniu strategii był Employer Branding Institute. Agencją wspierającą tworzenie kreacji wizualnych jest agencja GROW.