W ramach grupy wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We Care. We deliver. Zmiana wynika przede wszystkim z potrzeby zapewnienia: dalszego rozwoju wysokiej jakości usług, partnerskiego wsparcia klientom oraz stałego podwyższania kompetencji pracownikom.
Wydzielenie ze struktur agencji trzech wyspecjalizowanych marek to kolejny krok w rozwoju monday, odpowiedź na poszerzający się zakres usług oraz potrzebę dalszej profesjonalizacji przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i zwinności.
– Nad zmianą, której efektem jest przekształcenie monday w grupę oraz wydzielenie brandów pracujemy od dłuższego czasu. Wymagała precyzyjnego rozdzielenia odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, wypracowania wraz z szefowymi i szefami zespołów jasnych zasad współpracy pomiędzy brandami, rozbudowania oferty poprzez szkolenia pracowników oraz zaproszenie do współpracy nowych ekspertów. Zależało nam na jednoczesnym zachowaniu spójności w ramach grupy oraz rozwijaniu każdego z brandów osobno, a to wyzwanie, które wymagało uważności i odpowiedniego wdrożenia – mówi Ewa Mittelstaedt, CEO monday group. – Zmiana pozwala nam skupić się na obszarach kluczowych z punktu widzenia biznesu naszych klientów oraz rozwoju pracowników i poszerzać portfolio o dodatkowe usługi strategiczne i kreatywne – dodaje.
Zobacz również
monday strategy (www.mondaystrategy.pl)
monday strategy zrzesza liderów monday – ekspertów, którzy wyznaczają strategiczne kierunki rozwoju dla poszczególnych marek grupy oraz świadczą usługi strategiczne dla klientów z portfolio monday comms oraz monday digital. monday strategy specjalizuje się opracowywaniu strategii komunikacji, konceptów i platform kreatywnych oraz key visuali. W portfolio usług monday group znajdują się również działania z obszaru komunikacji kryzysowej oraz Public Affairs.
monday digital (www.mondaydigital.pl)
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
monday od lat rozwija kompetencje social media, digital, content, performance oraz influencer marketing. Agencja realizowała kampanie dla największych marek, zdobywając szereg nagród w tym obszarze, m.in. dla Aliexpress, Media Markt, Compensa, Intel, mBank czy Electronic Arts. Brand monday digital nadaje dotychczasowym działaniom social i digital agencji odpowiednie ramy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W monday robimy digital, który się klika. Opracowujemy strategie, wymyślamy koncepty kreatywne, tworzymy kreacje, które przykuwają uwagę. Budujemy marki i wspieramy ich komunikację, budujemy społeczności i zapraszamy ludzi do świata marek. Naszym celem jest wywoływanie emocji, które przełożą się na generowanie konkretnych efektów – zaznacza Adam Kozłowski, VP digital w monday group – Mimo że naszym naturalnym środowiskiem jest digital i to w nim czujemy się najlepiej, zawsze staramy się efektywnie i w ciekawy sposób połączyć online z offlinem – dodaje.
monday comms (www.mondaycomms.pl)
Najbardziej holistycznym brandem stworzonym w ramach transformacji monday jest monday comms, który odpowiada za strategiczne łączenie public relations z digital marketingiem i digital sellingiem. Co to oznacza? monday comms dba między innymi o doradztwo strategiczne, tworzy koncepty kreatywne, wprowadza na rynek firmy i marki oraz realizuje kampanie wspierające cele biznesowe i sprzedaż. Łączy kompetencje skupione między innymi wokół PR korporacyjnego i produktowego, employer brandingu, CSR, art brandingu, digital sellingu i marketingu.
– monday comms to brand, w którym łączymy kreatywność i profesjonalizm, specjalizacje w B2C i B2B, online z offlinem, efektowność z efektywnością. Tę różnorodność doskonale obrazują ostatnie nominacje do Złotych Spinaczy – gamingowa kampania „Szukamy cool nerda – premiera gry Star Wars: Squadrons” dla Electronic Arts Polska i program wspierający sprzedaż „Social Selling – handlowiec staje się influencerem” dla Dell Technologies. Mimo transformacji, którą przeszło monday, nadal pozostajemy jednym teamem, który wymienia się kompetencjami, aby zapewnienić naszym partnerom jak najlepsze zrozumienie ich potrzeb i celów, podchodząc do ich obsługi możliwie jak najbardziej kompleksowo. I co ważne, bardzo lubimy naszych klientów i marki, które za nimi stoją – mówi Magdalena Skarżyńska, VP comms w monday group. – To wszystko świetnie wpisuje się w ideę, która przyświeca wszystkim naszym działaniom – „We care. We deliver” – dodaje.
Trzy brandy grupy ściśle ze sobą współpracują, zapewniając klientom kompleksowe wsparcie oparte na głębokim zrozumieniu prowadzonego przez nich biznesu oraz gwarantuje rozwój niemal 80. pracownikom grupy. Obecna struktura umożliwia z jednej strony utrzymanie wysokiej jakości usług a z drugiej elastyczność i zwinność, dzięki którym zakres wsparcia monday może być dowolnie dostosowywany do zmieniających się warunków.
Zmiany w strukturze agencji wchodzą w życie od 18 października 2021 roku.