Ruszyła sprzedaż biletów na 22. Galę SAR Effie Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła sprzedaż biletów na 22. Galę SAR Effie Awards

26 października 2021 r. odbędzie się największe święto marketingu – Gala wręczenia nagród Effie Awards Poland 2021. Tegoroczna uroczystość odbędzie się na żywo w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. Bilety dostępne na stronie awards.effie.pl.

– Zwieńczenie konkursu Effie Awards to jedno z największych branżowych wydarzeń w Polsce. Tegoroczna edycja pod hasłem „Efektywność jest piękna”, pokazuje, że w najlepszych zgłoszeniach, za tym, co piękne w marketingu, stoją konkretne liczby i dane. Cieszy nas fakt, że w tym roku będziemy mogli osobiście wręczyć statuetki, tym którzy wzbogacili rynek o świetnie skrojone casy, ale co równie ważne – udowodnili, że dobre i ciekawe pomysł mają efektywne przełożenie na biznes – podsumował Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Część oficjalną Gali poprowadzi Mateusz Walczak od wielu lat związany z telewizją TVN Discovery. Redaktor, producent i prezenter w TVN CNBC, obecnie prowadzący w TVN24 i współgospodarz „Faktów o świecie” w TVN24 BiS. Pasjonat świata inwestycji, o szerokiej wiedzy na temat rynku akcji, obligacji oraz Forex. Jako dziennikarz, uczestniczy w dorocznych spotkaniach Światowego Forum Ekonomicznego w Davos.

Podczas Gali będzie miał miejsce występ Wojtka Mazolewskiego z materiałem z nowej płyty Yugen, która ukaże się 29 października.

Organizatorem wydarzenia jest SAR, a swoim zaangażowaniem, Galę Effie Awards 2021 wspierają:

  • Sponsorzy strategiczni: TVN, Onet, Salesforce, Radio Zet
  • Sponsorzy wspierający: YouTube, AMS, Facebook
  • Partnerzy merytoryczni: Premium TV, Media&Leads, Teads
  • Gospodarz gali: Teatr Wielki – Opera Narodowa
  • Partnerzy gali: Ostoya, Ballantine’s7YO, Jacobs Creek, Saeco, Content Spot, TikTok
  • Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
  • Patroni medialni: NowyMarketing, Forbes, Business Insider, PRoto, Marketer+, E-Commerce w Praktyce, Marketing przy Kawie, KampanieSpołeczne.pl, Noizz, Player, Chilli Zet

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij