Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Dawid Pożoga został nowym CMO rankomat.pl

O autorze
1 min czytania 2021-10-19

Dawid Pożoga w rankomat.pl będzie odpowiedzialny za nadzór nad wszystkimi działaniami departamentu marketingu, opracowanie strategii marketingowej i jej egzekucję, poprawę customer experience oraz wzrost biznesu.

– Jestem przekonany, że moje doświadczenie zdobyte na rynku e-commerce, jest w stanie zapewnić rankomat.pl odpowiednich bodźców do rozwoju i ugruntowania pozycji lidera. Z kolei dla mnie jest to okazja do zmierzenia się z dynamicznym i pełnym wyzwań online’owym rynkiem ubezpieczeń oraz produktów finansowych, na którym naszą ambicją jest przemiana Rankomat w platformę „one stop-shop” – komentuje Dawid Pożoga CMO rankomat.pl.

Dawid Pożoga z marketingiem jest związany od blisko 15 lat. Przez ostatnie 3 lata pracował w berlińskiej centrali Zalando, początkowo jako marketing lead i regional lead na rynku polskim i czeskim, a od 2021 roku na stanowisku head of marketing, na którym odpowiadał m.in. za uruchomienie platformy na nowych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Był członkiem Central Europe Leadership Round i odpowiadał za strategię biznesową oraz zespół marketingu w tym lokalne kampanie (np. „Wymień ubrania po ex”, „Clothes reborn with Pride” i „Dla Ciebie, dla niego, dla nas”), inicjatywy PR, działania influencerów i social media. Przed dołączeniem do Zalando Dawid Pożoga pracował jako business director w MediaCom oraz global marketing & communications manager w CI Games.

Rankomat.pl jest pierwszą multiporównywarką na polskim rynku, która działa na nim od 2008 roku. W ciągu 13 lat zdobył i utrzymał pozycję lidera, porównując oferty ubezpieczeń komunikacyjnych, podróżnych, nieruchomości oraz na życie oferowanych przez prawie 30 marek, a także kredytów, pożyczek i ofert GSM.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing