Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lech Free nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową

Lech Free, lider na rynku piw bezalkoholowych, wspierający inicjatywy i wydarzenia sportowe np. Runmageddon teraz podbija segment e-sportu. We współpracy z Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – wchodzi w świat gamingu.
O autorze
1 min czytania 2021-10-25

Rynek e-sportowy w Polsce i na świecie od kilku lat notuje dynamiczne wzrosty. Szacuje się na podstawie danych Newzoo wykorzystanych w raporcie „The game industry of Poland — Report 2020”, że w Polsce gamingiem zajmuje się już 16 milionów użytkowników. Staje się on jednym z najpopularniejszych sposobów na zagospodarowanie wolnego czasu, zarówno wśród młodzieży, jak i dorosłych. W odpowiedzi na rosnący trend marka Lech Free Kompanii Piwowarskiej nawiązała współpracę z Polską Ligą Esportową, stając się oficjalnym partnerem PGE Dywizji Mistrzowskiej. Celem kooperacji jest udowodnienie, że te dwa z pozoru różne światy mają ze sobą wiele wspólnego. Oba wymagają wielu godzin przygotowań, treningów czy otwartości umysłu, a rolą marki jest zapewnienie orzeźwienia po wykonanym wysiłku, nie tylko tym fizycznym.

Współpracę promuje pięć odcinków, pokazujących zmagania influencerów w nietypowych rozgrywkach o nazwie: Starcie Lechend. Jego bohaterami są wspomniani Ambasadorzy Lecha Free oraz zawodnicy Polskiej Ligi E-sportowej: Sebastian NEEX Trela, Daniel Stomp Płomiński, Jacek Minise Jeziak i Mikołaj Mouz Karolewski. W każdej potyczce influencerzy połączeni w pary mają za zadanie zdobyć jak największą liczbę punktów w dwóch konkurencjach: ze świata sportu i gamingowej, wymieniając się doświadczeniami ze swojego pola zainteresowań. W pierwszym odcinku zobaczymy test celności i refleksu w grze CS: GO w wykonaniu Damiana Janikowskiego oraz Stompa (gamera), który spróbuje przerzucić brązowego medalistę Mistrzostw Olimpijskich na matę, a następnie wykonać wykop z pół obrotu. Gospodarzem programu realizowanego w ramach współpracy jest Wojciech ŁOZO Łozowski, znany jako wokalista Afromental, aktor i prezenter, a prywatnie fan gamingu i streamer.

– Nie myślałem, że taki rodzaj sportu może pochłaniać tyle czasu i wymagać takiego poświęcenia. Profesjonalni gracze przed zawodami ćwiczą głównie pamięć mięśniową oraz synchronizację oko-ręka, żeby zwiększyć szybkość i precyzję reakcji. E-sport jest dyscypliną strategiczną, więc oprócz umiejętności grania, mentalne podejście, czyli „głowa” jest jednym z najważniejszych czynników zwycięstwa zarówno w sporcie, jak również w wielu innych dziedzinach – podsumował Damian Janikowski.

Autorami projektu są: Polska Liga Esportowa i marka Lech Free. Dodatkowo, przy tworzeniu serii Starcie Lechend z ramienia marki Lech Free pracowały: Tailor Made PR – współpraca z influencerami i komunikacja z mediami, Cut the Mustard –  działania w digitalu i social mediach oraz Zenith – zakup i planowanie mediów.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing