Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

CNN i Samsung ze wspólną kampanią pokazującą moc technologii

CNNIC połączyło siły z Samsung Electronics w kampanii reklamowej, która podkreśla znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach. Kampania obejmuje nową serię filmów „Better Tech For All” i redakcyjną inicjatywę CNN „Tech for Good".
O autorze
1 min czytania 2021-10-26

Seria „Better Tech For All” to treści branded content wyprodukowane przez Create, utytułowane międzynarodowe studio należące do CNNIC. Pokazują one temat niezwykłych innowacji, które dzięki zastosowaniu technologii pozwalają ludziom rozwijać się i pokonywać kolejne wyzwania. W pierwszym filmie „Signed with Love” występuje David Cowan, pełen ekspresji głuchy tłumacz języka migowego, który pomagał przy oficjalnych komunikatach stanu Georgia w USA i od prawie trzydziestu lat zajmuje się tłumaczeniami dla niesłyszącej publiczności. Wyjaśnia on, w jaki sposób technologia uczyniła informacje bardziej dostępnymi i jak podniosła jakość życia społeczności niesłyszących.

W ramach zaangażowania CNNIC w ideę zrównoważonego rozwoju, Create przystąpiło do „Ad Net Zero” – inicjatywy brytyjskiego stowarzyszenia branży reklamy Advertising Association. Jest to pierwszy film studia Create neutralny dla środowiska, wyprodukowany przy użyciu kalkulatora emisji dwutlenku węgla Albert, który pozwolił na zmniejszenie śladu węglowego. Aby przekonać się, jak zespoły produkcyjne z całego świata pracowały nad tym inspirującym filmem, warto obejrzeć materiały zza kulis.

Ponadto już drugi rok z rzędu ruszyła seria „Tech for Good” – tym razem we współpracy z firmą Samsung. Drugi sezon, prowadzony przez prezenterkę i korespondentkę CNN Kristie Lu Stout, wystartował w lipcu tego roku i składa się z czterech 30-minutowych odcinków emitowanych na antenie CNN International do listopada. Na platformach cyfrowych i społecznościowych na widzów czekają też dodatkowe treści pokazujące, jak technologia pomaga nie tylko jednostkom, ale również ogółowi społeczeństwa w przeróżnych aspektach – od edukacji po zrównoważony rozwój.

– Współpraca z liderem branży takim jak Samsung przy realizowanej na wielu platformach inspirującej inicjatywie, która pokazuje potęgę technologii to dla nas zawsze wielki zaszczyt. Połączenie wysokiej jakości storytellingu z wykorzystaniem danych i analityką to innowacyjne rozwiązanie, które połączy marki z kluczowymi odbiorcami na całym świecie. Cieszymy się na współpracę, która zainspiruje widzów CNN do myślenia o przyszłości i do poprawy życia innych poprzez tworzenie technologii służącej dobru – mówi Rob Bradley, starszy wiceprezes CNN International Commercial.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj