Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Taki skład to rozumiem” – kampania marki enerBIO

Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” enerBIO, czyli marki własnej sieci Rossmann, w ofercie której znajdują się zdrowe przekąski z certyfikatem bio.
O autorze
1 min czytania 2021-10-26

Produkty enerBIO, marki własnej Rossmanna, dostępne są w drogeriach Rossmann na terenie całego kraju. enerBIO oferuje najwyższej jakości produkty z certyfikatem bio. 95% składników pochodzi z ekologicznych upraw, do ich produkcji nie używa się produktów modyfikowanych genetycznie ani sztucznych polepszaczy. W ofercie enerBIO znajdziemy m.in. musli, napoje roślinne, suszone owoce, zdrowe batony i przekąski. „Taki skład to rozumiem” to pierwsza kampania marki enerBIO w Polsce.

Agencja Ancymony odpowiada za big ideę i wszystkie kreacje. Kampania obejmuje TV, digital, social media, prasę oraz outdoor. Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films. Mediami zajmuje się Initiative Media.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo proste historie z życia codziennego zamknęliśmy w atrakcyjnej wizualnie formie, która czerpie ze świata digitalu. O marce enerBIO opowiadamy dynamicznie, lekko, żwawo i z energią, która leży w jej DNA. Taki skład to rozumiem, czyli puenta powtarzana przez bohaterów spotów, a jednocześnie hasło kampanii wyraża zadowolenie konsumentów, czasem ich pozytywne zaskoczenie po zapoznaniu się z ofertą enerBIO, ale także odnosi się do dobrych, prostych i zrozumiałych składów produktów – wyjaśnia Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing