TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi

IKEA testuje interaktywne kioski, w których będzie można zamówić hot dogi
Rozwiązanie znane m.in. z restauracji McDonald's wkrótce być może pojawi się również we wszystkich sklepach szwedzkiej marki. Gdzie na można testować „kioski ekspresowe"?
O autorze
1 min czytania 2021-10-26

Weekendowe wizyty w sklepach IKEA wiążą się nie tylko z tłumami przy kasach, ale także w strefie, gdzie sprzedawane są szybkie przekąski. I tak jak płacenie za meble oraz akcesoria od szwedzkiej marki zostało już w znacznym stopniu przyspieszone dzięki kasom samoobsługowym, tak klienci, którzy chcą zjeść słynnego hot doga, muszą nadal odstać swoje w wielometrowych kolejkach.

Wkrótce jednak być może się to zmieni, bo IKEA zaczęła testować nowy sposób zamawiania i płacenia za jedzenie w swoich strefach bistro. W sklepach zlokalizowanych w Lublinie i Szczecinie pojawiły się „kioski ekspresowe”, które znamy m.in. z restauracji McDonald’s. Zadaniem urządzeń jest rozładowanie ruchu w danej strefie, gdyż część klientów może szybko zamówić coś w interaktywnym kiosku, a część skorzystać z tradycyjnej kasy obsługiwanej przez pracownika sklepu. 

W kioskach będzie można kupić m.in. hot dogi, zapiekanki czy szwedzkie bułeczki cynamonowe. IKEA liczy na to, że nowe narzędzie do zamawiania i płacenia przełoży się na zwiększenie satysfakcji z doświadczenia zakupowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Ruszyły pierwsze testowe dostawy dań z Restauracji IKEA na terenie wybranych miast Polski. Dostawy obejmują także produkty ze Sklepiku Szwedzkiego dostępne w sklepach stacjonarnych IKEA. Oferta będzie dostępna w kategorii „Jedzenie” w aplikacji Glovo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejny testowany projekt IKEA, polega na tym, że klienci są zachęcani do przynoszenia swoich starych lub nieużywanych poduszek i kołder. Belgijski oddział szwedzkiej sieci meblowej zamierza odświeżać i przywracać dawny blask zużytym tekstyliom.