TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA testuje dostawy swojej oferty gastronomicznej z Glovo

Ruszyły pierwsze testowe dostawy dań z Restauracji IKEA na terenie wybranych miast Polski. Dostawy obejmują także produkty ze Sklepiku Szwedzkiego dostępne w sklepach stacjonarnych IKEA. Oferta będzie dostępna w kategorii „Jedzenie” w aplikacji Glovo.
O autorze
2 min czytania 2021-10-26

– Zgodnie z naszą strategią chcemy być bliżej klientów i umożliwiać im dokonywanie zakupów w IKEA na różne sposoby, włączając w to ofertę gastronomiczną. Ofertę tą nieustannie także rozwijamy, uwzględniając różne potrzeby i oczekiwania klientów. Dodajemy więcej opcji wege oraz roślinnych do menu w restauracjach IKEA. Są one smaczne i jednocześnie przyjazne środowisku. Chcemy w ten sposób inspirować do bardziej zdrowych i zrównoważonych wyborów w codziennej diecie. Opcja dostawy w naszej ofercie gastronomicznej to kolejny krok w kierunku zwiększenia dostępności zdrowej, przystępnej cenowo żywności dla wielu ludzi – mówi Mirosław Forycki, krajowy kierownik ds. IKEA Food, IKEA Retail w Polsce.

Obie firmy stawiają na mobilność, nowoczesność oraz dostępność cenową. W pierwszym etapie współpracy z dostaw będą mogli skorzystać mieszkańcy Krakowa, Katowic, Lublina i Poznania w wybranych strefach, a już w listopadzie z tej opcji będą mogli skorzystać mieszkańcy wybranych dzielnic Warszawy. Kurierzy Glovo dostarczą wybrane pozycje dostępne w menu restauracyjnym oraz szwedzkim sklepiku IKEA.

– W Glovo wciąż dążymy do realizacji naszej misji, którą jest zrozumienie stylu życia naszych Gości oraz zapewnienie im wszystkiego czego potrzebują w swoich miastach w sposób szybki, wygodny i ekologiczny. Uruchomienie naszej współpracy z IIKEA Retail w Polsce jest więc naturalnym krokiem naprzód, który doskonale wpisuje się w naszą strategię – mówi Agnieszka Lityńska, partner business leader w Glovo Polska.

Wszystkie zamówienia dostarczane będą w ekologicznych opakowaniach. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy poszczególnych sklepów IKEA. Zamówienia z IKEA będą realizowane zgodnie z możliwościami dostawy, czyli dostosowane do rozmiarów plecaka dostawczego: 40 x 40 x 30 cm. Dostępność usługi będzie uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych miastach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zrównoważona oferta gastronomiczna IKEA

Zgodnie ze strategią IKEA People & Planet Positive, firma oferuje swoim klientom coraz więcej dań i produktów, które są smaczne, pozyskiwane w sposób zrównoważony, zbilansowany pod względem składników odżywczych i jednocześnie przystępne cenowo. Obecnie w menu Restauracji IKEA i w ofercie Sklepiku Szwedzkiego, oprócz tradycyjnych wersji klopsików dostępne są także te wege i stworzone z białek roślinnych, które w roku finansowym 2021 (09.2020-08.2021) stanowiły 33% sprzedaży wszystkich klopsików. W 2018 roku do menu Bistro IKEA firma wprowadziła wege hot doga, a w 2019 wegańskie lody truskawkowe.

Do 2025 roku IKEA planuje oferować 50% głównych dań, które będą w całości pochodzenia roślinnego, a w 80% dań zrezygnuje z użycia czerwonego mięsa. Ponadto 80% wszystkich produktów spożywczych oferowanych w Sklepiku Szwedzkim będzie wyprodukowane na bazie roślin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się