Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2021

W tym roku uczestnicy konkursu Young Creatives Eurobest startowali w jednej kategorii Young Creatives INTEGRATED, w której nagrodę główną zdobył zespół w składzie Joanna Bauer i Joanna Wojtach z agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.
O autorze
1 min czytania 2021-10-29

Do udziału w Konkursie przystąpiło siedemnaście zespołów 2-osobowych. Jako nagroda, wszyscy zwycięzcy zostali zakwalifikowani do międzynarodowego fianału Young Creatives Integrated Competition, który rozpocznie się 13 listopada 2021 r. w Lizbonie. Zwycięski team pojedzie także na festiwal Young Lions Competition, odbywający się w Cannes.

W tegoroczen jedycji Young Creatives Eurobest wyróżnienie specjalne otrzymał duet:

  • Adam Czartoryski i Bartosz Włodarczyk z Saatchi&Saatchi.

Wyróżnienia dodatkowe otrzymały zespoły:

  • Maciej Kaczorowski + Joanna Juchacz, VML&R
  • Elżbieta Konopińska-Dudek + Krystian Wojtkowski, Przestrzeń
  • Dariusz Grzywacz + Ewa Sypień, Artegence

W tym roku młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem dotyczącym zainteresowania studentów subskrybcją i słuchaniem audiobooków na Storytel, dzięki specjalnie przygotowanej czteroletniej zniżce skierowanej do tej grupy docelowej.  Autorami wyzwania konkursowego byli Justyna Zarejko i Jakub Barzak, Storytel – partner projektu, a także Rafał Lampasiak – strateg oraz członek składu jurorskiego konkursu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Tomasza Misiukiewicza z agencji Przestrzeń, w składzie:

  • Dawid Kazimierczak (180 Heartbeats)
  • Michał Oleksow (Cut the Mustard)
  • Ewelina Gąska (Saatchi&Saatchi)
  • Filip Dawid (Leo Burnett)
  • Anna Roman Pluta (Saatchi&Saatchi)
  • Rafał Lampasiak (Mullelowe Warsaw / Miediahub Poland)

Organizatorzy konkursu: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR, Young Creatives, Eurobest. Partner: Storytel, Shutterstock.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się