Dofinansowanie na szkolenia kompetencyjne SAR dla MMŚP

SAR wychodzi na rynek z jedyną tak kompleksową tematycznie ofertą szkoleń kompetencyjnych z obszaru komunikacji marketingowej, dofinansowanych w 80% z Europejskiego Funduszu Szkoleniowego. Projekt skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
O autorze
2 min czytania 2021-10-29

Poszerzanie oferty szkoleń kompetencyjnych wpisuje się w strategię Stowarzyszenia: SAR=Wiedza, której celem jest stałe podnoszenie poziomu wiedzy marketingowej w sektorze, zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Dzięki uruchomieniu przez PARP nowego projektu Kompetencje dla sektorów 2, firmy działające w sektorze komunikacji marketingowej (PKD: 58.1, 59, 60, 73.1) mogą pozyskać dofinansowanie na rozwój wiedzy. Nabór wniosków MMŚP na dofinansowanie usług rozwojowych nr 1/2021 ruszył 29 października o godz. 13:00.

Nowe szkolenia, oferowane w ramach projektu przez SAR, oparte o rekomendację Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, dotyczą szerokiego spektrum wiedzy branżowej, począwszy od strategii, poprzez umiejętności menadżerskie, marketing online, po innowacje w marketingu.

Beneficjenci projektu mogą skorzystać z 25 różnych szkoleń, prowadzonych przez wykładowców-praktyków. Zajęcia obejmują od kilkunastu do kilkudziesięciu godzin, rozłożonych na 3-5 dni, podczas których uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, pozwalającą rozwinąć kompetencje adekwatne do aktualnych potrzeb branży. Wśród ekspertów znaleźli się wykładowcy elitarnych szkół i programów edukacyjnych realizowanych przez SAR i nie tylko:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Marta Jaskulska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki, założycielka Brandlogic,
  • Marek Staniszewski, wykładowca Szkoły Strategii Marki, ICAN Institute-HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego, założyciel Heuristica,
  • Iwona Doktorowicz-Dudek, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki oraz członkini Rady Programowej i wykładowczyni MBS by Effie, doświadczona dyrektor marketingu topowych marek FMCG,
  • Marcin Samek, wykładowca Szkoły Strategii Marki, Strategy&SoMe Director McCann Worldgroup,
  • Marcin Kordowski, wykładowca eMarketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej, wieloletni praktyk i ekspert digital marketingu i SEO,
  • Grażyna Skarżyńska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki, współzałożycielka Good Company,
  • Ewa Duda-Maciejewska, członkini Rady Sektorowej, wykładowczyni Collegium Civitas, School of Form, Centrum Edukacji Obywatelskiej, współzałożycielka Good Company,
  • Rafał Lampasiak – wykładowca szkoleń SAR, dyrektor strategiczny MullenLowe Warsaw,
  • Leszek Nowak – wykładowca i trener DIMAQ, doświadczony manager marketingu,
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki oraz podyplomowych Studiów Reklamy, „CSR. Podstawy” na SGH,
  • Katarzyna Bem-Elert, wykładowczyni szkoleń SAR, wieloletnia manager marketingu Grupy Żywiec,
  • Błażej Soniewicki, wykładowca szkół SAR oraz w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, partner zarządzający E-Contenta.

Tematy szkoleń oferowane przez SAR dla sektora komunikacji marketingowej:

  • Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta
  • Projektowanie strategii komunikacji
  • Projektowanie strategii marki
  • Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing)
  • Opowiadanie historii w marketingu(storytelling)
  • Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej
  • Mierzenie efektywności kampanii marketingowej
  • Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach
  • Prezentowanie strategii
  • Planowanie kampanii online
  • Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
  • Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce)
  • Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych (mobile marketing)
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM)
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analitics
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu
  • Projektowanie doświadczeń konsumenckich(consumer experience)
  • Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta(consumer design)
  • Mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey)
  • Komunikowanie marki na platformach e-commerce
  • Stosowanie danych o konsumentach w rozwoju marki
  • Budowanie i zarządzanie zespołem projektowym
  • Planowanie projektu marketingowego
  • Koordynowanie projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej

Więcej informacji na: sar.org.pl/szkolenia-dofinansowane.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się