Biofarm zdecydował się na komunikację Vigalex – leku z witaminą D – za pomocą 115 nośników mobilnych ze świecącą folią. To sposób na przypomnienie konsumentom o konieczności suplementacji przy zmniejszonej dawce słońca w okresie jesienno-zimowym.
– Ze względu na specyfikę naszego klimatu, 90% zdrowych dorosłych, dzieci i młodzieży w Polsce ma niedobór witaminy D. To problem całoroczny, jednak w nadchodzących miesiącach szczególnie dotkliwy. Przez niestandardowy i zwracający uwagę nośnik reklamowy, jakim jest święcący fullback miejskiego autobusu, chcemy zwrócić uwagę przechodniów i kierowców na konieczność zadbania o zdrowie – komentuje Michał Kwit, communication director & client operations.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za pomysł i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Value Media. To kolejny wspólny niestandardowy projekt spółki należącej do Group One z Biofarmem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024