Kampania leku Vigalex w przestrzeni miejskiej

Od 1 listopada po czterech polskich miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków) kursują „świecące” autobusy promujące lek Vigalex. Światło odbijające się od reflektorów aut nawiązuje do słońca, którego brakuje Polakom w okresie jesienno-zimowym.
O autorze
0 min czytania 2021-11-03

Biofarm zdecydował się na komunikację Vigalex – leku z witaminą D – za pomocą 115 nośników mobilnych ze świecącą folią. To sposób na przypomnienie konsumentom o konieczności suplementacji przy zmniejszonej dawce słońca w okresie jesienno-zimowym.

– Ze względu na specyfikę naszego klimatu, 90% zdrowych dorosłych, dzieci i młodzieży w Polsce ma niedobór witaminy D. To problem całoroczny, jednak w nadchodzących miesiącach szczególnie dotkliwy. Przez niestandardowy i zwracający uwagę nośnik reklamowy, jakim jest święcący fullback miejskiego autobusu, chcemy zwrócić uwagę przechodniów i kierowców na konieczność zadbania o zdrowie – komentuje Michał Kwit, communication director & client operations.

Za pomysł i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Value Media. To kolejny wspólny niestandardowy projekt spółki należącej do Group One z Biofarmem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj