Kampania leku Vigalex w przestrzeni miejskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania leku Vigalex w przestrzeni miejskiej

Od 1 listopada po czterech polskich miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków) kursują „świecące” autobusy promujące lek Vigalex. Światło odbijające się od reflektorów aut nawiązuje do słońca, którego brakuje Polakom w okresie jesienno-zimowym.

Biofarm zdecydował się na komunikację Vigalex – leku z witaminą D – za pomocą 115 nośników mobilnych ze świecącą folią. To sposób na przypomnienie konsumentom o konieczności suplementacji przy zmniejszonej dawce słońca w okresie jesienno-zimowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ze względu na specyfikę naszego klimatu, 90% zdrowych dorosłych, dzieci i młodzieży w Polsce ma niedobór witaminy D. To problem całoroczny, jednak w nadchodzących miesiącach szczególnie dotkliwy. Przez niestandardowy i zwracający uwagę nośnik reklamowy, jakim jest święcący fullback miejskiego autobusu, chcemy zwrócić uwagę przechodniów i kierowców na konieczność zadbania o zdrowie – komentuje Michał Kwit, communication director & client operations.

Za pomysł i realizację projektu odpowiada agencja mediowa Value Media. To kolejny wspólny niestandardowy projekt spółki należącej do Group One z Biofarmem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij