Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mirror Yourself – wyjątkowe eventy Klubu CCC

Pod hasłem „Mirror Yourself” CCC zorganizowało eventy dla klubowiczów o statusach Gold i Silver. Wydarzenia odbyły się w największych miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Warszawie oraz we Wrocławiu. Na miejscu czekały porady stylizacyjne, konkursy, prezenty oraz najlepsza, modowa atmosfera!
O autorze
1 min czytania 2021-11-05

Klub CCC to miejsce najlepszych zakupów, korzyści oraz inspirujących spotkań. Klubowiczów CCC, którzy uzyskali statusy Gold i Silver, marka zaprosiła na eventy modowe pod hasłem „Mirror Yourself”.

Spotkania odbyły się w salonach CCC w Krakowie (Galeria Kazimierz), w Poznaniu (Galeria Posnania), w Warszawie (Galeria Mokotów) oraz we Wrocławiu (Galeria Wroclavia).

Eventy „Mirror Yourself” spotkały się z dużym zainteresowaniem – wzięło w nich udział ponad 400 Klubowiczów Gold i Silver wraz z osobami towarzyszącymi, na wszystkich czekała moc dodatkowych atrakcji. Oprócz inspirujących zakupów ze stylistkami, w specjalnej strefie beauty, przygotowanej wspólnie z marką Douglas, można było zasięgnąć urodowych porad oraz dobrać pomadkę odpowiednią do rodzaju karnacji. Klubowicze zostali obdarowani spersonalizowanymi gadżetami: card holdermi od Gino Rossi oraz srebrnymi grawerowanymi lusterkami. Wyjątkowe momenty można było uwiecznić w foto budce.

Wydarzenia poprowadziła Joanna Horodyńska, która również wcieliła się w najlepszą modową doradczynię. Gościniami specjalnymi były influencerki – Pola Strycharczyk (@fashionisherpassion71) oraz Kinga Litwińczuk (@styleon_bykinga), które również wspierały zaproszonych gości w zakupach oraz służyły modowymi poradami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Na zgromadzonych gości czekały również specjalne konkursy, w których do wygrania były vouchery na zakupy oraz voucher na zakup rocznego zapasu butów z CCC!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerami akcji zostali Douglas, Vogue Polska, Lirene, Costa Coffee.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się