TERRITORY

Rusza kampania „UWAGA Krótkowzroczność” organizowana przez Hoya Lens Poland pod patronatem Centrum Zdrowia Dziecka i Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania „UWAGA Krótkowzroczność” organizowana przez Hoya Lens Poland pod patronatem Centrum Zdrowia Dziecka i Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki

Celem kampanii organizowanej pod merytorycznym patronatem Centrum Zdrowia Dziecka oraz Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki jest zwrócenie uwagi na problem skali krótkowzroczności u dzieci, zachęcenie rodziców do kontroli wzroku dzieci. Kampania obejmuje działania edukacyjne, reklamowe, social media, PR.

– Krótkowzroczność u dzieci staje się coraz bardziej palącym problemem. Badanie zrealizowane w ramach kampanii wśród rodziców dzieci w wieku 3-15 lat wskazało, że pogorszenie wzroku u swojego dziecka w czasie pandemii zauważyła blisko 1/3 rodziców (29% badanych) – wyjaśnia Maja Kornacka z Hoya Lens Poland.

Porównując czas spędzany przez dzieci przed ekranami urządzeń elektronicznych przed i w trakcie pandemii, widać wyraźne zwiększenie się udziału grup, które bardzo intensywnie korzystają z ekranów: co trzecie dziecko (34%) przebywa przed ekranem obecnie 5 i więcej godzin, gdzie przed pandemią wskaźnik ten wynosił 11%.

Imicjatorem kampanii „Uwaga krótkowzroczność” (MamWzrokOk.pl) jest Hoya Lens Poland wspólnie z Seiko Optical Polska. Patronatem kampanię objęły: Centrum Zdrowia Dziecka, Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki, portal DbajOWzrok.pl.

Za realizację kampanii odpowiada agencja On Board Think Kong.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij