II edycja MarCom Skills Seminar – wydarzenia poświęconego rozwojowi kompetencji w sektorze komunikacji marketingowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
II edycja MarCom Skills Seminar – wydarzenia poświęconego rozwojowi  kompetencji w sektorze komunikacji marketingowej

25 listopada 2021 r. w godz. 14:00 – 16:00 odbędzie się MarCom Skills Seminar II. Tematem wydarzenia Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej będzie współpraca uczelni i biznesu na rzecz kształcenia absolwentów z kompetencjami, których pracodawcy obecnie potrzebują.

Podczas wirtualnego spotkania eksperci z różnych środowisk, będą poruszać m.in. zagadnienia dotyczące działalności Akademickich Biur Karier oraz dobrych praktyk na linii komunikacji biznesu ze studentami. W trakcie wydarzenia zostaną przedstawione wyniki badania Rady Sektorowej nt. współpracy biznesu z edukacją.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Adresatami wydarzenia są przedstawiciele firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej, w szczególności:

  • przedsiębiorcy – zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji oraz domów mediowych
  • osoby zajmujące się HR,
  • przedstawiciele uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych,
  • przedstawiciele instytucji edukacji nieformalnej,
  • przedstawiciele instytucji administracji państwowej.

Wśród rozmówców Seminarium znajdą się:

  • Dobrosława Choryńska-Chudy, Kierownik Centrum Karier Collegium Civitas, członkini Komitetu Eksperckiego Rady Sektorowej – Akademickie Biura Karier jako HR Biznes Partner dla firm – ewolucja czy rewolucja?
  • Anna Gumkowska, Dyrektor Rozwoju Działu News i Lifestyle, TVN Grupa Discovery – czego biznes potrzebuje od edukacji wyższej?
  • Joanna Niemyjska, Biuro Karier i Współpracy z Absolwentami Politechniki Białostockiej – dobre praktyki na linii komunikacji biznesu ze studentami – case study Politechniki Białostockiej.
  • Piotr Żulikowski, specjalista ds. badań,  Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej – prezentacja wyników badania Rady Sektorowej nt. współpracy biznesu z edukacją.

Panel dyskusyjny pt. Efektywna współpraca  biznesu z uczelniami poprowadzi Adam Polasz, facylitator, trener, wykładowca i badacz, a jego rozmówcami będą:

  • Ewa Kluczek – Woźniak, psycholog, coach, doradca kariery, trener rozwoju osobistego,
  • Paweł Kopacki, Dyrektor Produktu i Big Data w Reklamie, Wirtualna Polska Media,
  • Grzegorz Krzemień, Prezes Zarządu, GoldenSubmarine; członek Rady Sektorowej,
  • Dr Anita Zarzycka, Pełnomocniczka Dziekana ds. Dydaktyki oraz wykładowczyni na Uczelni Łazarskiego.

Moderatorem spotkania będzie Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Patronami medialnymi wydarzenia są: NowyMarketingHR Business PartnerRocketJobsPerspektywy.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja na stronie: radasektorowa-komunikacja.pl/marcom-skills-seminar-ii.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij