TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Szlachetna Paczka i Biedronka kolejny raz łączą siły, by wspierać najbardziej potrzebujących

Część przychodu ze sprzedaży słodyczy ze świątecznej linii Magnetic ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ” Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących rodzin z całego kraju.
O autorze
1 min czytania 2021-11-12

Biedronka już po raz trzeci została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki temu w dniach od 12 listopada do 24 grudnia każdy klient sieci Biedronka, kupując słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, takie jak: praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie – wspiera najbardziej potrzebujące rodziny, dzieci, osoby samotne czy poszkodowane przez los. To do nich każdego roku dociera Szlachetna Paczka.

– Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego w okresie świąt, które dla wszystkich mają szansę być magiczne – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji i CSR sieci Biedronka.

To już druga edycja akcji, w której Biedronka zachęca swoich klientów do pomagania, przeznaczając część przychodu ze sprzedaży oznaczonych produktów na rzecz Szlachetnej Paczki. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu i hojności klientów sieci Biedronka przekazała 200 tysięcy złotych. W tym roku zwiększa się skala projektu – klienci będą mogli wybrać jeden z aż ponad 25 produktów linii Magnetic.  

– Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów, pomoc Szlachetnej Paczki będzie mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących. Razem możemy więcej – mówi Dominika Langer-Gniłka, wiceprezeska Stowarzyszenia Wiosna realizującego Szlachetną Paczkę, dyrektorka Działu Współpracy i Rozwoju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o społecznym zaangażowaniu Biedronki można dowiedzieć się na stronie csr.biedronka.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing