TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biedronka rusza z kampanią promocyjną kolekcji Barbie x Biedronka

Do sieci sklepów w całej Polsce trafiła druga kolekcja ubrań i akcesoriów Barbie x Biedronka, a wraz z nią rozpoczęła się kampania promująca linię w mediach społecznościowych. Wiodący spot kampanii to taneczny klip nawiązujący do krótkich form wideo charakterystycznych dla TikToka i Instagrama.
O autorze
1 min czytania 2021-11-15

Bohaterce towarzyszą elementy kolekcji Barbie x Biedronka, w których czuje się pewnie i komfortowo niezależnie od sytuacji. Przełamuje tym samym przekonanie, że dres czy pastelowy top z kompletu od piżamy przeznaczony jest tylko do noszenia w domu. Asortyment Barbie x Biedronka to ubrania i akcesoria, które kojarzą się z przytulnymi okolicznościami, ale równie dobrze sprawdzą się poza domem, sprawiając, że w każdym miejscu poczujesz się, jak u siebie.

W kolekcji znalazły się spodnie dresowe ze ściągaczami w dwóch kolorach, bluzy z kapturem, które można nosić w komplecie z nimi lub osobno, a także piżamy, komplety pościeli, koce czy klapki z logo i wizerunkiem najpopularniejszej lalki świata. Kolekcja została utrzymana w stonowanej kolorystyce: dominuje biel, szarość, zgaszony róż z silnymi akcentami w charakterystycznym dla marki kolorze Barbie Pink i czerni. Odważne hasła, takie jak „Don’t toy with me” (ang. nie igraj ze mną) czy „Believe in yourself” (ang. uwierz w siebie), które zdobią elementy kolekcji, bezpośrednio nawiązują do globalnego hasła marki „Możesz być, kim chcesz”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię w social mediach – na YouTube, Instagramie i Facebooku – uzupełniają działania z influencerkami i młodymi gwiazdami Internetu (wśród nich znalazły się m.in. youtuberka Sylwia Lipka, tiktokerka Ewa Zawada i piosenkarka Roksana Pindor – Saszan). Dziewczyny na instagramowych profilach prezentują własne stylizacje stworzone z ubrań i akcesoriów pochodzących z kolekcji Barbie x Biedronka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreacją spotu, zakupem mediów i koordynacją działań z influencerkami zajął się butik kreatywny Coollective, za produkcje wideo odpowiada Lemon Sniff.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się