Allegro uruchamia nowy kanał kontaktu dla Głuchych – połączenie online z usługą Tłumacz Migam

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Allegro uruchamia nowy kanał kontaktu dla Głuchych – połączenie online z usługą Tłumacz Migam

Nowy kanał kontaktu dla osób Głuchych pozwoli na konsultacje online przy udziale tłumacza polskiego języka migowego. Obok wsparcia w zakupach, platforma przygotowała także specjalne kanały kontaktu dla osób niewidzących i niesłyszących odbierających przesyłki z automatów One Box by Allegro.

Allegro dba o to, aby proces zakupowy był intuicyjny, komfortowy oraz aby zapewniał wysoką jakość obsługi. Dotyczy to w szczególny sposób grup konsumentów zagrożonych wykluczeniem, dla których platforma przygotowuje rozwiązania szyte na miarę. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Każdą innowację, która pozwala nam zwiększyć dostępność i poprawić wygodę klientów przyjmujemy z entuzjazmem. Kontakt z naszymi konsultantami przy wsparciu tłumacza polskiego języka migowego pozwoli jeszcze lepiej zadbać o klientów niesłyszących, którzy do tej pory mieli do dyspozycji kanały takie jak e-mail czy tradycyjny czat. Wideorozmowa pozwoli na szybsze udzielenie wsparcia oraz wierzymy, że przełoży się na większą satysfakcję naszych klientów – mówi Wojciech Feliś z zespołu Consumer Experience.  

– Jednocześnie zależy nam na tym, aby zapewnić pełne techniczne wsparcie osobom, które korzystają z naszych automatów One Box by Allegro, dlatego na każdym urządzeniu obok informacji w alfabecie Braille'a znajduje się QR kod z usługą Tłumacza Migam dla osób niesłyszących – dodaje.

Nowy kanał kontaktu dla osób Głuchych nie jest pierwszą inicjatywą platformy, która ma na celu przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. Allegro w niedawno opublikowanym Technologicznym Credo oraz Strategii CSR oraz Zrównoważonego Rozwoju z całą mocą podkreśla, że koncentruje się m.in. na wspieraniu pozytywnej transformacji cyfrowej i integracji. Jednym z przykładów podjętych działań jest Infolinia Allegro dla Seniorów.

Allegro dostosowało także swoją aplikację do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących oraz prowadzi konsultacje z partnerami społecznymi, aby nowe usługi już od etapu projektu odpowiadały na różnorodne potrzeby kupujących. Aby skorzystać z usługi Tłumacza Migam, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w formularzu kontaktowym lub – w przypadku One Box by Allegro zeskanować QR kod który znajduje się pod ekranem automatu. Klienci mogą także połączyć się bezpośrednio korzystając ze strony allegro.pl/zobacz/jezyk-migowy

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij