4. edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja została rozstrzygnięta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
4. edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja została rozstrzygnięta

Animacja dla Planety – pod tym hasłem odbyła się tegoroczna, czwarta edycja konkursu dla twórczyń i twórców animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja. 16 listopada podczas finału transmitowanego na Facebooku poznaliśmy tegorocznych laureatów. Jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie dwa wyróżnienia. Konkurs wygrała Zuzanna Labus, która przygotowała animację dla marki Veolia.


Laureatka tegorocznej edycji Timecode AKCJA ANIMACJA otrzymała honorarium w wysokości 10 000 zł i tablet Wacom Cintiq 16 oraz sadzonkę dębu, która w tym roku zastąpiła tradycyjną statuetkę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zwycięska animacja konkursowa od samego początku zwracała uwagę jury. Na tle pozostałych prac wyróżniał ją autorski, subtelny minimalizm – powiedział Tomasz Dławichowski, partner zarządzający w Timecode Film Production, organizator konkursu.

Partnerzy konkursu, marki Energa i Veolia przyznali swoje wyróżnienia w postaci honorariów (2 000 zł) oraz tabletów Wacom Intuos Pro S. Otrzymali je: Adam Łabuś i Zuzanna Labus.

Laureatka konkursu Zuza Labus ukończyła studia graficzne na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, pracuje jako freelancer, natomiast wyróżniony Adam Łabuś, który w konkursie Timecode Akcja Animacja uczestniczył już po raz drugi, ukończył Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Wśród finalistów znalazł się także zespół Mateusz Trytek, Joanna Wójtowicz, Paulina Kozieł-Pacia.

Tegoroczna edycja Timecode AKCJA ANIMACJA poświęcona była ekologii. Do konkursu zgłosiło się ponad 200 uczestniczek i uczestników.

Prace oceniali: Andrzej Pągowski – artysta grafik, Kreacja Pro, Kasia Kijek i Przemek Adamski – reżyserzy animacji, Kijek/Adamski, Małgosia Drozdowska – creative director, Agnieszka Klimczak – executive creative director, Agnieszka Koćmierowska – senior art director, McCann, Kuba Matyka – creative /experience director, MELT, Anna Szkałuba – lead ilustrator, Letko, Beata Śliwińska „Barrakuz” – visual & graphic designer, Olga Wroniewicz – reżyserka, graficzka, PJATK, Małgorzata Grochala – art director, PZL, Weronika Majchrzak – senior copywriter, PZL, Vladi Kravets – motion designer, Feeders, Michał Kuczkowski – head of motion, Opus B, Juliusz Strachota – creative director, Nieagencja, Bartłomiej Szołajski – creative director, Advalue Engaged oraz Filip Tomann – partner, Timecode Film Production.

Jurorzy, podobnie jak w latach ubiegłych, spotkali się z twórcami półfinałowych prac na warsztatach kreatywnych. To już tradycja konkursu, która umożliwia udoskonalenie zgłoszonych animacji.

Zwycięską animację można obejrzeć na stronie vimeo.com/644012158/b3afccca10.

Prace wszystkich tegorocznych laureatów można obejrzeć na stronie: www.timecodeakcjaanimacja.pl.

– Subtelna kreska autorskich ilustracji, użycie tylko dwóch kolorów i przemyślany scenariusz. Autorka bardzo ciekawie komponuje kadr bawiąc się dalszymi i bliższymi planami. Bez zbędnych ozdobników, lekko, ale nie nudno. W tej animacji obraz połączony z VO, tworzy klimat i pięknie opowiada historię. Od początku widać pomysł i świetny warsztat autorki – powiedziała jurorka Agnieszka Koćmierowska, senior art director, McCann.

Konkurs Timecode Akcja Animacja powstał w 2017 roku z inicjatywy domu produkcyjnego Timecode Film Production, który od kilkunastu lat zajmuje się produkcją spotów reklamowych, branded contentu i animacji. Celem konkursu jest wzrost poziomu polskiej animacji reklamowej i wyszukiwanie młodych talentów.

Partnerzy konkursu: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal, Veolia
Partnerzy kreatywni: Advalue Engaged, Feeders Agency, Nieagencja, Opus B, PZL, Uchostudio, Studio BANK
Partner edukacyjny: PJATK
Fundator nagród: Wacom
Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
Patroni medialni: Grafmag, Niech żyje Planeta! – grupa strony Onet, Screen Network, Radio Kampus
Komunikacja: Open Minded Group / [email protected]

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij