Barilla z kampanią Pesto alla Genovese

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Barilla z kampanią Pesto alla Genovese

W listopadzie br. marka Barilla promuje sos pesto za pośrednictwem kampanii digitalowej. Produktem, na którym skupia się odświeżona komunikacja jest wariant Pesto alla Genovese. W stworzonym na potrzeby kampanii wideo podkreślana jest włoskość oraz wysoka jakość sosu.

Pesto alla Genovese to połączenie smaku i zapachu liści bazylii z domowym aromatem sera Parmigiano Reggiano, dzięki którym możliwe jest nadanie daniom charakteru kuchni włoskiej. Właściwości te odzwierciedla wideo, będące częścią listopadowej kampanii digitalowej marki Barilla.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odświeżona komunikacja pesto skupia się na wariancie Genovese, jednak w ofercie Barilla znajdują się też inne smaki pesto, takie jak: Rosso, Calabrese i Pomodoro Secchi. Dedykując im kampanię, marka pragnie przypomnieć konsumentom, że z pesto od Barilla możliwe jest szybkie i łatwe przygotowanie pysznego, prawdziwie włoskiego obiadu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij