Telewizja Polska wystartowała już z TVP World, czyli anglojęzycznym kanałem informacyjnym

Telewizja Polska wystartowała już z TVP World, czyli anglojęzycznym kanałem informacyjnym

W związku z sytuacją panującą na granicy naszego kraju, Telewizja Polska przyspieszyła premierę swojego anglojęzycznego kanału TVP World.

TVP World, angielskojęzyczny program informacyjny Telewizji Polskiej, już zaczął oficjalnie nadawać. Materiały informacyjne będą się na nim ukazywać 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Co najważniejsze będą dostępne dla widzów na całym świecie – wszystkie będą publikowane za pośrednictwem strony internetowej tvpworld.com, telewizji satelitarnej i anteny TVP Info (pomiędzy 1 w nocy i 5 rano czasu polskiego – mając na uwadze widza ze Stanów Zjednoczonych). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak dowiadujemy się z informacji przekazanych przez Telewizję Polską: "W ramówce TVP World informacje mają stanowić 26 proc. czasu antenowego, publicystyka 27 proc., kultura 26 proc., edukacja 2 proc., a sport 1 proc. Kanał ma nadawać 23 godziny na dobę".

Początkowo władze telewizji planowały start kanału w nowym roku, a dokładnie 1 stycznia 2022 r. Jednak ze względu na sytuację społeczno-polityczną w naszym kraju przyspieszono datę premiery. Jak możemy się domyślać, aktualnie tematem numer jeden na nowym kanale jest sytuacja na polsko-białoruskiej granicy, którą z niepokojem śledzą osoby z całego świata.

– Polska musi się temu przeciwstawić. Polska telewizja publiczna czuje się za to odpowiedzialna, za obronę polskiej racji stanu, dlatego przyspieszyliśmy otwarcie kanału – mówi prezes TVP, Jacek Kurski.

Z oficjalnych źródeł można dowiedzieć się, jakie będą koszty prowadzenia nowego kanału – w przyszłym roku stacja ma kosztować 22,6 mln zł, a w 2024 r. już 30 mln zł. 

PS

W pierwszych trzech kwartałach 13 największych firm państwowych na reklamy w kanałach Telewizji Polsat przeznaczyło 196,3 mln zł, a w samej Telewizji Polskiej – 180,3 mln zł. Który kanał najwięcej zarobił dzięki spółkom skarbu państwa?

PS 2

Od 1 października 2021 roku Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem z monitoringu firm Nielsen i Gemius.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij