TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GoldenSubmarine ogłasza powstanie GoldenGrid

Agencja GoldenSubmarine odpowiada na rosnące potrzeby klientów związane z doskonaleniem UX i UI w e-commerce oraz analityką webową. Nowa marka – GoldenGrid – będzie realizować ambitne projekty dla najbardziej wymagających e-biznesów. Na jej czele stanął Rafał Niemczynowicz, pokładowy head of UX.
O autorze
1 min czytania 2021-11-22

Marka GoldenGrid będzie działała pod parasolem GoldenSubmarine. Agencja od dłuższego czasu rozwija kompetencje w zakresie UX/UI oraz e-commerce. Z powodzeniem zrealizowała już szereg projektów UX i analitycznych m.in. dla firm Super-Pharm, Carrefour, Amica, SGH, SKODA czy ING. Wyodrębnienie oddzielnej, niezależnej marki pozwoli na optymalizację i synchronizację oferowanych działań.

– Na bazie GoldenGrid poszerzać będziemy ofertę UX/UI, e-commerce oraz analityki i działania marketing automation. Tak by nasi klienci mogli sprawniej rozwijać swoje biznesy – mówi Rafał Niemczynowicz, nowy szef GoldenGrid. Zespół Rafała cały czas się rozrasta. Obecnie znajdziemy w nim ponad 10 specjalistów zajmujących się na co dzień projektowaniem interfejsów, ścieżek klienta oraz analityką i badaniami.

– GoldenSubmarine od lat jest synonimem świetnej kreacji i strategii oraz zaangażowanej obsługi klienta. Powołanie marki GoldenGrid jest konsekwencją naszego kilkuletniego rozwoju w zakresie customer experience i zawiera w praktyce całe nasze złote DNA – mówi prezes GoldenSubmarine, Grzegorz Krzemień.

– Zespół GoldenGrid jest elastyczny, kreatywny i oferuje rozwiązania dostosowane do polskich realiów, co jest mocnym wyróżnikiem na rynku. I mamy na to dowody w postaci klientów, których pozyskaliśmy przez ostatnie 2 lata – dodaje Krzemień.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj