ORLEN wprowadza na stacje paliw innowacyjne etykiety zasilane światłem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ORLEN wprowadza na stacje paliw innowacyjne etykiety zasilane światłem

Koncern sięgnął po technologię wykorzystującą zasilanie fotowoltaiczne. W sklepie, na jednej ze stacji ORLEN w Warszawie pojawią się specjalne etykiety zasilane światłem. To pierwszy etap rozwoju technologii, która umożliwi wyświetlanie komunikatów dla klientów, m.in. informacji o promocjach.

PKN ORLEN w ramach programu ORLEN Skylight Accelerator podpisał list intencyjny o współpracy z firmą Saule Technologies, która opracowała i produkuje pierwsze na świecie etykiety zasilane światłem, czyli wykorzystujące perowskitowe ogniwa fotowoltaiczne. To właśnie one będą testowane w sklepie na stacji ORLEN w Warszawie. Innowacyjne rozwiązanie umożliwi zdalne zarządzanie wyświetlanymi na tych etykietach komunikatami. Skróci także czas opisywania produktów i tym samym przyspieszy i zwiększy ich dostępność dla klientów. 

– Realizacja projektów badawczo-rozwojowych oraz wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań są już na stałe wpisane w misję budowania multienergetycznego koncernu o silnej pozycji na międzynarodowym rynku. Współpraca ze spółkami technologicznymi pozwala nam budować przewagę konkurencyjną i rozwijać się zgodnie z celami strategicznymi, które zakładają m.in. wykorzystanie niskoemisyjnych technologii. Jesteśmy liderem zmiany. Po raz kolejny więc sięgamy po najnowsze rozwiązania, aby tworzyć, rozwijać i wspierać naszą nowoczesną sieć stacji paliw – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Etykiety PESL (ang. Perovskite Electronic Shelf Label) wykorzystują dostęp do światła naturalnego lub sztucznego i nie mają nic wspólnego z tradycyjnymi bateriami. Ich energooszczędność wpisuje się w strategię PKN ORLEN, który priorytetowo traktuje kwestie zrównoważonego rozwoju i zmniejszenia oddziaływania na środowisko naturalne.

Innowacyjne etykiety wyposażone są w dwu- lub trójkolorowy wyświetlacz, na którym można pokazać zarówno tekst, jak i grafikę. Dzięki temu stanowią platformę dla reklam, anonsów o specjalnych ofertach czy akcjach lojalnościowych.

PS

Po fotowoltaikę sięga również Kaufland – wrocławski sklep tej sieci został wyposażony w panele fotowoltaiczne.  Według wstępnych szacunków rozwiązanie wykorzystujące OZE zaspokoi kilkanaście procent rocznego zapotrzebowania marketu na energię elektryczną.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij