TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Energizer w globalnej kampanii na 36 rynkach

Tegoroczna zimowa globalna kampania Energizer to szansa na zdobycie maskotek z filmu Sing 2 według jednego z mechanizmów promocji: loterii albo instant win (zależnie od rynku).
O autorze
1 min czytania 2021-11-25

Wystartowała globalna komunikacja zimowych promocji marki w Europie (Francja, Dania, Finlandia, Norwegia, Szwecja, Niemcy, Polska, Włochy, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Hiszpania, Czechy, Węgry, Irlandia, Grecja, Słowacja, UK, Rosja czy Szwajcaria), Afryce (RPA, Egipt), Ameryce Środkowej i Południowej (Meksyk, Chile, Argentyna), Azji (Filipiny, Malezja, Singapur, Izrael, Indonezja, Korea Południowa, Tajwan, Hong Kong, Tajlandia),  Australii i Nowej Zelandii. 

Promocje wystartowały w październiku  i potrwają do końca stycznia. W Polsce akcja już trwa. Kupując dowolny produkt Energizer i rejestrując zakup na stronie kampanii, czyli energizerpromo.com, otrzymuje się nagrodę – maskotkę z filmu Sing 2. Promocja trwa do wyczerpania zapasu pluszaków.

– Sing 2 to globalny hit kinowy, który z pewnością trafi w gusta wielu rodzin na całym świecie. Dlatego w tym sezonie zdecydowaliśmy się na współpracę z Universal Studio i ogólnoświatową promocję, w której można zdobyć pluszaki z tej właśnie produkcji. Energizer już od ponad 10 lat konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować za wybór naszej marki, oferujemy konsumentom atrakcyjny prezent. W 2016 roku organizowaliśmy już promocję z maskotkami z filmu i zainteresowanie klientów oraz pozytywny feedback wobec promocji przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Mamy nadzieję, że tym razem zimowa kampania także podbije ich serca  – przekonuje Dariusz Płaza, promotions manager, global marketing activation, Energizer Central Europe Sp. z o.o.

Agencja Plej odpowiada za komunikację kampanii oraz global digital amplification, czyli przełożenie globalnego key visuala na formaty socialmediowe na 36 rynkach, 28 regionalnych landing page’y oraz prowadzenie kampanii w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj