Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Energizer w globalnej kampanii na 36 rynkach

Tegoroczna zimowa globalna kampania Energizer to szansa na zdobycie maskotek z filmu Sing 2 według jednego z mechanizmów promocji: loterii albo instant win (zależnie od rynku).
O autorze
1 min czytania 2021-11-25

Wystartowała globalna komunikacja zimowych promocji marki w Europie (Francja, Dania, Finlandia, Norwegia, Szwecja, Niemcy, Polska, Włochy, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Hiszpania, Czechy, Węgry, Irlandia, Grecja, Słowacja, UK, Rosja czy Szwajcaria), Afryce (RPA, Egipt), Ameryce Środkowej i Południowej (Meksyk, Chile, Argentyna), Azji (Filipiny, Malezja, Singapur, Izrael, Indonezja, Korea Południowa, Tajwan, Hong Kong, Tajlandia),  Australii i Nowej Zelandii. 

Promocje wystartowały w październiku  i potrwają do końca stycznia. W Polsce akcja już trwa. Kupując dowolny produkt Energizer i rejestrując zakup na stronie kampanii, czyli energizerpromo.com, otrzymuje się nagrodę – maskotkę z filmu Sing 2. Promocja trwa do wyczerpania zapasu pluszaków.

– Sing 2 to globalny hit kinowy, który z pewnością trafi w gusta wielu rodzin na całym świecie. Dlatego w tym sezonie zdecydowaliśmy się na współpracę z Universal Studio i ogólnoświatową promocję, w której można zdobyć pluszaki z tej właśnie produkcji. Energizer już od ponad 10 lat konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować za wybór naszej marki, oferujemy konsumentom atrakcyjny prezent. W 2016 roku organizowaliśmy już promocję z maskotkami z filmu i zainteresowanie klientów oraz pozytywny feedback wobec promocji przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Mamy nadzieję, że tym razem zimowa kampania także podbije ich serca  – przekonuje Dariusz Płaza, promotions manager, global marketing activation, Energizer Central Europe Sp. z o.o.

Agencja Plej odpowiada za komunikację kampanii oraz global digital amplification, czyli przełożenie globalnego key visuala na formaty socialmediowe na 36 rynkach, 28 regionalnych landing page’y oraz prowadzenie kampanii w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj