Fortuna promuje napoje bez dodatku cukru

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fortuna promuje napoje bez dodatku cukru

Marketer rozpoczął letnią akcję promocyjną napojów tworzonych bez dodatku cukru. Za kreację odpowiada agencja Brand Place.

Fortuna wprowadza na rynek nową linię napojów, będących połączeniem soku (60 proc. zawartości) i wody mineralnej, o obniżonej kaloryczności w porównaniu do napojów słodzonych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania potrwają do końca sierpnia, a kampania obejmie zasięgiem telewizję, Internet oraz prasę. W telewizji reklama będzie emitowana łącznie w 100 stacjach, a spoty zostaną wyświetlone ok. 15 tys. razy.

Kreację przygotowała agencja Brand Place, zaś za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediacom,

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij