Majonez Kielecki jako składnik tradycji w nowej kampanii marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Majonez Kielecki jako składnik tradycji w nowej kampanii marki

Czym jest tradycja? Wydawać by się mogło, że wszyscy to wiemy, jednak w spocie promocyjnym Majonezu Kieleckiego pokazano, że każdy z nas rozumie ją nieco inaczej.

Tym co łączy różne oblicza tradycji jest kultowy Majonez Kielecki – tradycyjny produkt, obecny na naszych stołach od ponad 60 lat – „Składnik naszej tradycji”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii zaplanowano działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie, internecie, social mediach oraz współpracę z influencerami.

Za strategię, kreację kampanii, działania w social mediach, współpracę z influencerami oraz nadzór produkcyjny nad spotami reklamowymi opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Film wyprodukowała Papaya Films. Zakupem mediów zajął się One House i Octopus Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij