Tym co łączy różne oblicza tradycji jest kultowy Majonez Kielecki – tradycyjny produkt, obecny na naszych stołach od ponad 60 lat – „Składnik naszej tradycji”.
W ramach kampanii zaplanowano działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie, internecie, social mediach oraz współpracę z influencerami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za strategię, kreację kampanii, działania w social mediach, współpracę z influencerami oraz nadzór produkcyjny nad spotami reklamowymi opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Film wyprodukowała Papaya Films. Zakupem mediów zajął się One House i Octopus Media.