Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Starcom świętuje 15-lecie współpracy z WARTĄ kolejnym wygranym przetargiem

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, ponownie wygrała przetarg na obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej WARTA, przedłużając tym samym współpracę trwającą już od 15 lat.
O autorze
0 min czytania 2021-12-03

Współpraca pomiędzy firmami będzie kontynuowana na tych samych zasadach, co uprzednio i będzie obejmować szeroko zasięgowe media off-linowe i video online.

Wieloletnia współpraca z Klientem pozwala doskonale poznać przepis na sukces danej marki, a budowane z czasem wzajemne zaufanie, świetnie wpływa na komfort pracy. Bardzo cieszy nas wygrana w przetargu. To ogromny sukces dla całego zespołu. Fakt, że już kolejny raz od 15 lat Klient decyduje się przedłużać z nami współpracę napawa nas dumą i dodaje jeszcze większej motywacji do działania  mówi Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom.