Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wszystkie fabryki Kärcher na świecie są już neutralne dla klimatu

Firma Alfred Kärcher SE & Co. KG opublikowała swój nowy cyfrowy raport dotyczący zrównoważonego rozwoju. W tym roku, ekspert w dziedzinie czyszczenia uczynił swoje fabryki na całym świecie neutralnymi pod względem emisji CO2 i intensywnie koncentruje się na zielonej energii.
O autorze
1 min czytania 2021-12-06

Firma rodzinna kompensuje wszystkie nieuniknione emisje CO2 za pośrednictwem swojego partnera organizacji First Climate i wspiera w ten sposób projekt ochrony lasów deszczowych w Brazylii.

Kluczowym elementem naszych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju jest stosowanie większej ilości materiałów pochodzących z recyklingu,  wyjaśnia Hartmut Jenner, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu. Tylko w naszych urządzeniach  wysokociśnieniowych elementy wykonane z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu są już stosowane w ponad 100 wariantach urządzeń.

Ponadto Kärcher dostosowuje fabryki i procesy, aby w jeszcze większym stopniu oszczędzać zasoby naturalne. Przykładowo, 75% zakupów materiałów do produkcji we wszystkich fabrykach Kärcher na świecie dokonywanych jest od dostawców regionalnych (odległość do zakładu produkcyjnego poniżej 1000 km). Zmniejsza to odległości transportowe i minimalizuje emisję CO2.

Kärcher nadal koncentruje swoje zaangażowanie społeczne na tematach utrzymania wartości, higieny, środowiska i zasobów, a także społeczeństwa. W 2020 roku Kärcher udzielił pomocy w przypadku katastrof lub wsparł organizacje non-profit urządzeniami lub wiedzą ekspercką w sumie  445  razy. Podczas pandemii COVID 19  firma regularnie przekazywała maski, sprzęt ochronny, środki czyszczące i dezynfekujące, a także wspierała w zakresie technologii czyszczenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 2011 roku firma przekazała organizacji S.O.S Wioski Dziecięce 1080 urządzeń czyszczących w 38 krajach, ułatwiając w ten sposób codzienną pracę w Wioskach Dziecięcych. W ramach programu sponsoringu kulturalnego, Kärcher wyczyścił również ostatnio posadzkę w Katedrze w Kolonii oraz fasadę we wpisanym na listę światowego dziedzictwa UNESCO Pałacu Fontainebleau we Francji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing