„Wyprzedzamy nowotwór” – kampania społeczna na 59. Rajdzie Barbórka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Wyprzedzamy nowotwór” – kampania społeczna na 59. Rajdzie Barbórka

59. Rajd Barbórka zakończył tegoroczny sezon rajdowy. Na Os-ach nie mogło oczywiście zabraknąć Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową i kampanii społecznej „Wyprzedzamy nowotwór”.

Walka o poprawę wczesnej diagnostyki nowotworów u dzieci trwa cały sezon, a symboliczne naklejki akcji pojawiają się podczas każdej rundy Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Tak samo było podczas Barbórki – logo akcji można było zobaczyć na wielu historycznych rajdówkach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas 59. Rajdu Barbórka fundację reprezentowała załoga z nr 89 Wojtek Sroczyński i Emilia Kotarska w VW Golf II GTi.  Projekt „Żółty golf znów na rajdowych trasach. Jedziemy dla dzieci” został wymyślony i zbudowany specjalnie na potrzeby kampanii „Wyprzedzamy nowotwór”.

Wybrałem ten samochód z kilku powodów. Ale najważniejsze było to, że takim żółtym golfem, w złotych dla polskich rajdów czasach, jeździł mistrz Andrzej Koper – mówi Wojtek Sroczyński, dziennikarz i kierowca rajdowy.

Emilia Kotarska, członek Zarządu Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową podkreśla:

Dla mnie najważniejsze jest, aby nasz przekaz trafił do rodziców, dziadków, lekarzy… czyli tych osób, które mogą jako pierwsi zauważyć niepokojące objawy choroby u dziecka. Na każdym rajdzie rozdajemy kartki z informacją o kampanii  i nagłaśniamy temat.

Załoga żółtego golfa apeluje, aby nie zwlekać z wizytą u lekarza, gdy zauważymy niepokojące objawy. Każdy uraz nieproporcjonalny do zdarzenia, przedłużające się infekcje, nasilający się ból, zmiany skórne... powinny zostać wyjaśnione. Nie panikujmy, ale zachowajmy czujność!

Po więcej informacji o kampanii i niepokojących objawach nowotworów u dzieci zapraszamy na stronę fundacja.net oraz wyprzedzamynowotwor.net.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij