Walka o poprawę wczesnej diagnostyki nowotworów u dzieci trwa cały sezon, a symboliczne naklejki akcji pojawiają się podczas każdej rundy Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Tak samo było podczas Barbórki – logo akcji można było zobaczyć na wielu historycznych rajdówkach.
Podczas 59. Rajdu Barbórka fundację reprezentowała załoga z nr 89 Wojtek Sroczyński i Emilia Kotarska w VW Golf II GTi. Projekt „Żółty golf znów na rajdowych trasach. Jedziemy dla dzieci” został wymyślony i zbudowany specjalnie na potrzeby kampanii „Wyprzedzamy nowotwór”.
Zobacz również
Wybrałem ten samochód z kilku powodów. Ale najważniejsze było to, że takim żółtym golfem, w złotych dla polskich rajdów czasach, jeździł mistrz Andrzej Koper – mówi Wojtek Sroczyński, dziennikarz i kierowca rajdowy.
Emilia Kotarska, członek Zarządu Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową podkreśla:
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Dla mnie najważniejsze jest, aby nasz przekaz trafił do rodziców, dziadków, lekarzy… czyli tych osób, które mogą jako pierwsi zauważyć niepokojące objawy choroby u dziecka. Na każdym rajdzie rozdajemy kartki z informacją o kampanii i nagłaśniamy temat.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Załoga żółtego golfa apeluje, aby nie zwlekać z wizytą u lekarza, gdy zauważymy niepokojące objawy. Każdy uraz nieproporcjonalny do zdarzenia, przedłużające się infekcje, nasilający się ból, zmiany skórne… powinny zostać wyjaśnione. Nie panikujmy, ale zachowajmy czujność!
Po więcej informacji o kampanii i niepokojących objawach nowotworów u dzieci zapraszamy na stronę fundacja.net oraz wyprzedzamynowotwor.net.