Awanse w Grupie OpenMobi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Awanse w Grupie OpenMobi

Joanna Urbaniak awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora sprzedaży agencyjnej, a Dominika Piwowarczyk na senior account managera.

Joanna Urbaniak, wcześniej senior account manager, została zastępcą dyrektora sprzedaży agencyjnej. do jej nowych obowiązków, poza bieżącą współpracą z MediaCom, GoupM oraz częścią Grupy Publicis, należy wspieranie handlowców w sprzedaży oraz budowanie relacji biznesowych. Odpowiadać będzie również za wdrożenie i szkolenie ofertowe nowych osób zatrudnianych w dziale. Z Grupą OpenMobi związana jest od około 1,5 roku. Sprzedażą powierzchni reklamowych zajmuje się od 10 lat, natomiast w sprzedaży agencyjnej specjalizuje się od 2015 r. Wcześniej pracowała w Sataku (Grupa Sarigato), a także w wydawnictwach Agora i Edipresse Polska. Karierę w branży rozpoczęła w SportLive24.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Domy mediowe i agencje oczekują nie tylko skrojonych na miarę produktów i rozwiązań, ale także bieżącego wsparcia przy tworzeniu oferty dla swoich klientów. Istotny jest dla nich też krótki czas reakcji w przypadku pojawiających się zmian. Wieloletnie doświadczenie Joanny będzie więc cenną bazą do umacniania i wypracowania relacji na linii Grupa – klient agencyjny. Awans Dominiki, która wyspecjalizowała się w produktach social mediowych, pozwoli natomiast na zacieśnienie współpracy w obszarze Social Audience. Zapewni też klientom Grupy dostęp do najnowszych narzędzi i kompleksowej wiedzy jako jednym z pierwszych na rynku – mówi Katarzyna Knecht, agency sales director w Grupie OpenMobi.

Dominika Piwowarczyk, obecnie senior account manager, z Grupą OpenMobi związana jest od grudnia 2019 roku. Na nowym stanowisku odpowiada za promowanie i rozwój produktów Social Audience w ramach platform Tinder, Pinterest, TikTok oraz Twitch, a także wsparcie przy tworzeniu raportów branżowych na ich temat. Prowadzi również projekty digital dla domów mediowych, w tym Dentsu i Group One. W branży marketingowej pracuje od 2017 roku. Poprzednio odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz wsparcie działu w planowaniu działań promocyjnych w social mediach w Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Pierwsze kroki w branży stawiała w start-upie tworzącym platformy kidihub.com oraz privist.com.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij