Lush Cosmetics wcale nie zniknął z social mediów? Khaby w Tezenis to zmarnowany potencjał (podast)

Lush Cosmetics wcale nie zniknął z social mediów? Khaby w Tezenis to zmarnowany potencjał (podast)

Lush Cosmetics znika z social mediów, ale czy na pewno? Khaby Lame w Tezenis to kompletnie zmarnowany potencjał. Prezes Better.com zwalnia 900 ludzi, japoński miliarder leci w kosmos, a NBP prosi o zaprzestanie ataków na Gaplińskiego. Oto nowy odcinek podcastu Marketing Przegadany.

Lush Cosmetics nie znika z social mediów?

Brytyjska marka kosmetyków – Lush Cosmetics, ogłosiła, że zniknie z social mediów. Firma usunęła swoje profile na Facebooku, Instagramie i Snapchacie, tuż przed Black Friday. Marka motywowała to faktem negatywnego wpływu social mediów na życie ludzi – zwłaszcza nastolatków. Szacuje się, że z powodu tej decyzji Lush Cometics może stracić nawet 10 mln funtów. Jednak czy na pewno nie pojawią się już na social mediach?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Khaby Lame i Maffashion w kampanii Tezenis

Gwiazda TikToka – Khaby Lame, to jeden z najpopularniejszych twórców internetowych na świecie. Wraz z Maffashion pojawił się w kampanii Tezenis – marki należącej do grupy Calzedonia. Kampania z Khabym to jednak całkowicie zmarnowany potencjał i do bólu generyczny film reklamowy. Dlaczego ktoś zdecydował się na taki krok?

Better.com zwalnia 900 osób przez Zooma

Prezes Better.com – Vishal Garg – zwolnił 900 pracowników podczas konferencji na Zoom. Jak sam przyznawał – ostatnim razem podczas takiej rozmowy się popłakał, lecz teraz postarał się być twardy. Wieść obiegła praktycznie cały świat, a sam Garg stanął w ogniu krytyki. Czy jednak sprawa jest tak prosta, jak się wszystkim wydaje?

Yusaku Maezawa leci w kosmos

Japoński miliarder – Yusaku Maezawa, to zarówno przedsiębiorca, jak i showman. Kiedyś był członkiem zespołu punk rockowego, a obecnie prowadzi jeden z największych e-commerców w Japonii. To właśnie temu zawdzięcza swoją fortunę. Maezawa postanowił polecieć w kosmos, a konkretniej na stację ISS. Ma tam spędzić 12 dni. Czy to początek lotów turystycznych w kosmos?

NBP prosi o nieatakowanie Gaplińskiego

Biuro Prasowe NBP apeluje do dziennikarzy o zaprzestanie ataków na prezesa Adama Gaplińskiego. W ostatnim numerze Polityki dziennikarze donosili o rzekomych działaniach prezesa Narodowego Banku Polskiego. Gapliński miał dawać nagany i kary za pracę zdalną, zamontować w obiekcie ponad 600 kamer, a dodatkowo wpuszczać pracowników sprzątających na swoje piętro tylko w specjalnych kombinezonach. Dlaczego NBP ciągle nie nauczyło się komunikacji PR-owej? To tematy, które poruszą Damian Jemioło i Wojtek Walczak w najnowszym odcinku Marketing Przegadany.

Sprawdź pozostałe odcinki:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij