Marta Bąkowska digital lead w Initiative

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Bąkowska digital lead w Initiative

Marta Bąkowska zajmie się udoskonalaniem procesów cyfryzacji w ramach agencji Initiative. Efektem jej pracy ma być wypracowanie rozwiązań spójnych biznesowo i komunikacyjnie.

Marta Bąkowska objęła stanowisko digital lead w agencji mediowej Initiative, wchodzącej w skład grupy Mediabrands. Jest to nowe stanowisko w strukturach domu mediowego. Jako digital lead będzie ściśle współpracowała z zespołami client service’owymi i strategicznym przy wprowadzaniu nowych rozwiązań i narzędzi z obszaru komunikacji digitalowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Marta skupi się na produktach, które zapewnią naszym klientom najwyższy poziom jakości, efektywności i innowacji kampanii digitalowych – mówi Łukasz Kozłowski, managing director Initiative.

Marta Bąkowska wraca do zespołu Initiative po ponad rocznym urlopie macierzyńskim. Z grupą Mediabrands związana jest od blisko 6 lat. Karierę zawodową rozpoczęła od pracy w Media Contacts (obecnie Havas Media). Następnie, przez blisko osiem lat, pracowała w domu mediowym Codemedia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij