Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aplikacja ING Życie pomaga dopasować ubezpieczenie

ING Życie uruchomiło nową aplikację, pozwalającą klientom przeanalizować ich potrzeby ubezpieczeniowe i dobrać odpowiednie rozwiązania. Na stronie ingzycie.pl można wziąć udział w zabawnej ankiecie, która pomoże określić oczekiwania względem polisy.
O autorze
1 min czytania 2014-07-11

Aplikację przygotowała stale współpracująca z ING Życie agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Powiedz nam, co jest dla ciebie ważne, a my powiemy Ci, jak to zabezpieczyć – tymi słowami ING Życie zachęca do zbadania swoich potrzeb w zakresie wyboru wariantu ubezpieczeniowego. Jest to spójne ze strategią firmy, mającą na celu budowanie zadowolenia klientów poprzez właściwe dobrane produkty, odpowiadające na ich realne potrzeby. Na podstawie odpowiedzi udzielonych przez użytkownika, aplikacja rekomenduje rozwiązanie ubezpieczeniowe: ochronne lub ochronno-inwestycyjne. Zachęca też do skorzystania z porady przedstawiciela ING Życie, udostępniając formularz kontaktowy.

Każda odpowiedź wybrana przez użytkownika aplikacji jest ilustrowana zabawną animacją. Narzędzie w przystępny sposób obrazuje zalety posiadania ubezpieczenia, pozwala też skalkulować budżet potrzebny

do realizacji planów na – nawet dość odległą – przyszłość. Każdemu wariantowi odpowiedzi udzielonej w aplikacji została przyporządkowana szacunkowa wysokość związanych z nią kosztów. Użytkownicy aplikacji mogą się przekonać, że ubezpieczenie w ING Życie pomoże zapewnić bezpieczną przyszłość oraz środki na zaspokojenie potrzeb ich i rodziny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Edukacyjną wartość aplikacji dopełniają krótkie filmy przygotowane przez agencję 180 we współpracy ze studiem produkcyjnym F25. Materiały przedstawiają cztery różne produkty ubezpieczeniowe oraz obrazują koszty związane z wychowaniem i edukacją dziecka. Bohaterka filmów – Victoria – przedstawia zalety posiadania polisy na życie oraz systematycznego odkładania pieniędzy na przyszłość z ING Życie.

Przygotowana przez 180heartbeats + JUNG v. MATT aplikacja jest częścią współpracy z ING Życie. Agencja przygotowała serwis ingzycie.pl i wdrożyła go w oparciu o autorski system CMS 180Lion. Prace nad tą platformą obejmowały przygotowanie założeń strategicznych, działania analityczne, stworzenie makiet architektury informacji oraz szablonów graficznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się