Ogromne potwory skaczące po budynkach, czyli kampania promująca drugi sezon „Wiedźmina”

Ogromne potwory skaczące po budynkach, czyli kampania promująca drugi sezon „Wiedźmina”

Z okazji premiery drugiego sezonu „Wiedźmina” Netflix zdecydował się na niezwykłą promocję serialu z udziałem gigantycznych Myriapodów zamkniętych w świątecznych dekoracjach i biegających po budynkach największych miast na świecie.

17 grudnia miała miejsce, wyczekiwana przez fanów na całym świecie, premiera drugiego sezonu serialu o Geralcie z Rivii. Kontynuacja „Wiedźmina” to kolejna dawka potworów, z którymi zmierzy się główny bohater. Jednym z kluczowych stworów jest Myriapod – postać przypominająca ogromną stonogę. Właśnie ją Netflix postanowił włączyć do swojej najnowszej globalnej kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

We współpracy z agencją The Network stworzono olbrzymie stwory, które pojawiły się w najbardziej zatłoczonych miastach na świecie, przyciągając uwagę tysięcy przechodniów.

Na Times Square pojawiła się animacja, na której stwór „rozbił” szybę i wymachiwał wielkimi odnóżami w kierunku obserwatorów.

W Bangkoku trójwymiarowy Myriapod przemieszczał się po gigantycznych ekranach LED umieszczonych na budynkach. Z kolei w centrum Glasgow, Vigo czy Nowego Jorku pośród świątecznych dekoracji pojawiły się ogromne śnieżne kule, w których – zamiast reniferów czy bałwanów – zostały umieszczone potwory.

Wielkie stwory rodem z serialu zaskoczyły również mieszkańców Rosji, Niemiec, Włoch, Argentyny, Danii i Holandii. Netflix w wielu miastach na moment zastąpił ciepły, świąteczny nastrój klimatem grozy.

PS
Wraz z pojawieniem się drugiego sezonu Wiedźmina w internecie zawrzało. Obok pozytywnych opinii pojawiają się też głosy za odsunięciem z produkcji serialu showrunnerki, Lauren Schmidt Hissrich.

PS 2
Niemałą popularność w sieci zyskała także polska kampania promująca serial z udziałem Michała Żebrowskiego i Dawida Podsiadły jako psychofana serialu.

PS 3
Billboardy z ekranami LED to rozwiązanie dla reklamodawców, którzy chcą skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców. Trójwymiarowy, wyskakujący lew, ogromny wieloryb czy kot w centrum miasta to niektóre z przykładów reklamy 3D.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij