Dawid Podsiadło jako psychofan Wiedźmina w nowym spocie Netflixa

Dawid Podsiadło jako psychofan Wiedźmina w nowym spocie Netflixa
Już dziś premiera 2. sezonu serialu Wiedźmin od Netflix. Z tej okazji platforma przygotowała specjalną reklamę z udziałem Dawida Podsiadło, Macieja Musiała i Michała Żebrowskiego.
O autorze
1 min czytania 2021-12-17

Dawid Podsiadło jest psychofanem „Wiedźmina”? W takiej właśnie roli widzimy znanego wokalistę w nowym spocie od Netflixa, który już wypuszcza drugi sezon serialu opartego na sadze Andrzeja Sapkowskiego.

W spocie, wyreżyserowanym przez Daniela Jaroszka, widzimy, jak Podsiadło chwali się kolekcją wiedźmińskich gadżetów oraz zdradza ukryty przekaz jednego ze swoich najnowszych utworów. W materiale widzimy, jak bohater chodzi po mieście z własnym koniem (przypominającym Płotkę) i własnym mieczem. Natomiast w bagażu podręcznym na lotnisku przewozi magiczne eliksiry.

W reklamie pojawia się również Michał Żebrowski, który już na zawsze wpisał się w świadomość Polaków jako Geralt z polskiej wersji „Wiedźmina”. W reklamie Netflixa aktor pomaga piosenkarzowi przejść odpowiednią transformację, aby w pełni mógł wcielić się w swoją ulubioną postać. 

Na ekranie widzimy również Macieja Musiała, który wystąpił w kilku odcinkach pierwszego sezonu amerykańskiej wersji „Wiedźmina”. W spocie w zabawny sposób odniesiono się do tego, że rola Musiała w netfliksowej produkcji Musiała była znacznie mniejsza niż oczekiwali tego jego fani. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Obaj panowie słyną z dużego dystansu do siebie. Gdy tylko przeczytali scenariusz, z uśmiechem na ustach przyjęli propozycję. I właśnie dlatego trudno nazwać ten plan reklamą. My się po prostu świetnie bawiliśmy, a większość ujęć udało się zrobić przy pierwszym dublu – podkreśla Daniel Jaroszek na łamach Papaya Rocks.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dawid Podsiadło kolejny raz angażuje się w działania na rzecz środowiska. Premiera jego nowego krążka z recyklingu to najlepszy dowód na to, że możliwe jest wdrażanie równoważonych rozwiązań także na rynku muzycznym. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się