TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Klub Producentów Reklamowych SAR z nowym Zarządem Tymczasowym

W dniu 17 grudnia odbyło się Walne Zebranie członków Klubu Producentów Reklamowych. Członkowie zatwierdzili sprawozdanie z działalności zarządu i dyrektora KPR w mijającym roku oraz podjęli dwie kluczowe decyzje dotyczące przyszłości KPR.
O autorze
1 min czytania 2022-01-03

Pierwsza to kierunkowa decyzja o wygaszeniu działalności klubu w strukturach SAR do końca pierwszego kwartału 2022. Druga to powołanie nowego Zarządu Tymczasowego, którego głównym zadaniem będzie przeprowadzenie tego procesu wspólnie z SAR, ustalenie nowej formuły współpracy środowiska producentów z SAR oraz zarządzanie wszystkimi bieżącymi projektami klubu. W skład Zarządu Tymczasowego KPR weszli: Jarosław Gajewski – executive producer, Lemon; Franciszek Rogala – Co-owner, Graffiti Film; Michał Sitek – partner/executive producer, Lucky Luciano.

Julian Dworak, dyrektor KPR w latach 2018-2021 złożył rezygnację z pełnionej funkcji. Rezygnacja została przyjęta z dniem 31 grudnia 2021. Członkowie nie powołali nowego dyrektora klubu. Julian Dworak nadal będzie współpracował z Klubem, jego zadaniem będzie przygotowanie raportu z czterech lat działalności KPR.

Zachęciłem producentów do opracowania tego raportu, bo uważam, że niezależnie od tego, w którą stronę pójdą dalsze działania branżowe, należy zadbać o to, co już udało się osiągnąć. Chciałbym żeby raport zebrał wiedzę dot. zarówno naszych osiągnięć jak i popełnionych błędów i w ten sposób służył tym, którzy podejmą się dalszej pracy na rzecz środowiska – powiedział Julian Dworak.

Raport ma zostać przygotowany do 28 lutego 2022.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj