Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwsze piwo bezalkoholowe z witaminą D marki Corona

Pierwsze piwo bezalkoholowe z witaminą D marki Corona
Corona Sunbrew 0,0% to pierwsze piwo bezalkoholowe, które zostało wzbogacone „witaminą słońca”. Napój najpierw pojawi się w Kanadzie, gdzie dostęp do promieni słonecznych jest ograniczony przez większość roku, a następnie trafi na inne rynki na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2022-01-07

W okresie jesienno-zimowym wiele osób zmaga się z niedoborami witaminy D z uwagi na ograniczoną ekspozycję na słońce. Corona (Ab InBev) postanowiła odpowiedzieć na ten problem i zaprezentowała niecodzienny dodatek do zwykłej suplementacji. Marka piw wprowadza na rynek „pierwszy w swoim rodzaju innowacyjny produkt”, czyli piwo bezalkoholowe, którego skład został wzbogacony o witaminę D.

Corona Sunbrew w pierwszej kolejności trafi na półki sklepowe w Kanadzie, która „jest idealnym rynkiem do wprowadzania innowacji marki”. Corona zwróciła uwagę na to, że Kanadyjczycy przez większość roku mają ograniczony dostęp do światła słonecznego, a dodatkowo ich zapotrzebowanie na napoje bezalkoholowe wzrosło od 2020 roku o 12%*.

– Odczuwanie promieni słońca na twarzy to jedna z rzeczy, które ludzie najbardziej kochają w przebywaniu na świeżym powietrzu, a marka Corona od początku swojego istnienia wprowadza innowacje, które im o tym przypominają – powiedział Felipe Ambra, globalny wiceprezes Corony.

– Cieszymy się, że możemy zaoferować konsumentom Corona Sunbrew 0,0%, pierwsze piwo bezalkoholowe z witaminą D, wzmacniające nasze pragnienie pomagania ludziom w kontakcie z naturą w dowolnym momencie – dodał Ambra.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kolejnych miesiącach nowe piwo bezalkoholowe Corony pojawi się także w Wielkiej Brytanii i innych krajach Europy, Ameryki Południowej i Azji. Wprowadzeniu na rynek piwa Corona Sunbrew towarzyszy kampania i nakręcony na plażach Kostaryki spot „Sunshine, Anytime”.

Okazuje się, że dodanie witaminy do napoju na bazie piwa nie było łatwym procesem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Witamina D jest wrażliwa na tlen i światło i nie jest łatwo rozpuszczalna w wodzie. Jednak po licznych i rygorystycznych testach, Corona Sunbrew 0,0% pokazuje naszą zdolność do znajdowania rozwiązań, luk i możliwości rozwoju marki – mówi Brad Weaver, globalny wiceprezes ds. badań i rozwoju innowacji w AB InBev.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak wiele tego cennego związku chemicznego ostatecznie znajdziemy w 330 ml Corony i czy napój rzeczywiście może mieć wpływ na zdrowie? Producent podaje, że według kanadyjskich wytycznych jedna butelka bezalkoholowego piwa zawiera 30 proc. dziennej wartości witaminy D.

* Nielsen Market Track, Napoje o niskiej ilości alkoholu i cydr (…), lipiec 2021.
fot. Corona.

PS
Corona zwraca uwagę na temat zrównoważonego rozwoju i ogłasza loterię, dzięki której można wygrać tygodniowy pobyt na karaibskiej wyspie połączony z lekcjami na temat ekologii.