Rajski krajobraz Corony znajduje się w sercu Morza Karaibskiego, gdzie przybysze znajdą dostęp do dziewiczych wód, egzotycznej roślinności i piaszczystych plaż. Co istotne, marka podejmuje starania, by taki stan krajobrazu pozostał nienaruszony.
– Kiedy ludzie są zakochani w kimś lub czymś, zawsze robią, co w ich mocy, aby to chronić — to nasz cel w przypadku Corona Island – stwierdził Felipe Ambra, wiceprezes marki Corona.
Zobacz również
Corona wraz z CharityBuzz otwiera charytatywną aukcję na rzecz organizacji Oceanic Global. Spośród uczestników aukcji zostaną wybrani zwycięzcy, którzy trafią na Karaiby i będą uczestniczyli w atrakcjach, jakie zapewnia wyspa Corona. Co najważniejsze, oprócz rozrywki i relaksacyjnych sesji medytacji, zwycięzcy wezmą udział w zorganizowanych warsztatach na temat zrównoważonego rozwoju i życia bez plastiku oraz sposobów jego zastąpienia odnawialnymi materiałami. Co więcej, na Coronę trafi tylko niewielka liczba odwiedzających jednocześnie, aby pozwolić im na zachowanie dystansu społecznego i nie naruszać w zbyt dużym stopniu krajobrazu wyspy.
Corona nawiązała współpracę z organizacją non-profit Oceanic Global, której celem jest ochrona międzynarodowych zbiorników wodnych. Marka stara się o przyjęcie statusu Blue Verified za wysiłki podjęte na rzecz wyeliminowania jednorazowych tworzyw sztucznych oraz wdrożenia wydajnego systemu gospodarowania wodą i odpadami. Działania podsumowuje jako „przyjęcie odpowiedzialnych praktyk, które działają w harmonii ze światem przyrody”.
– Wyspa Corona nie przypomina niczego, co kiedykolwiek robiliśmy. Jako marka tak głęboko związana z naturą, chcieliśmy oddać hołd i celebrować środowisko naturalne, które dostarcza nasze w 100% naturalne składniki – stwierdził Felipe Ambra, wiceprezes marki Corona.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Loteria marki Corona jest organizowana dla mieszkańców Kanady, Brazylii Argentyny, RPA, Dominikany, Chile, Kolumbii, Ekwadoru, Gwatemali, Paragwaju i Peru. Pierwsze wyjazdy będą odbywać się już wiosną 2022 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Corona od lat podejmuje wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju. Marka zbudowała wielką ścianę z plastiku, aby zwrócić uwagę na coraz większe zanieczyszczanie środowiska, a także zaprezentowała rozwiązanie Fit Pack, czyli opakowania na puszki redukujące ilość zużywanej plastikowej folii.
PS 2
Marka odniosła spore straty z uwagi na szerzącą się dezinformację na temat pandemii. Wiele osób zaczęło powiązywać markę piwa Corona z koronawirusem.