Corona zbudowała ścianę z plastikowych śmieci, by ostrzec przed zanieczyszczeniem środowiska

Corona zbudowała ścianę z plastikowych śmieci, by ostrzec przed zanieczyszczeniem środowiska
Nieopodal słynnej brazylijskiej plaży Ipanema, pojawiła się wielka ściana z plastikowych śmieci. Jest ona częścią akcji marki piwnej Corona i organizacji Parley for the Oceans, której celem jest zwrócenie uwagi na coraz większe zanieczyszczanie środowiska tworzywami sztucznymi.
O autorze
1 min czytania 2019-03-27

15-metrowa ściana z plastikowych śmieci stała się wielkim widowiskiem na popularnej brazylijskiej plaży Ipanema. Natomiast znajdujący się na niej napis „Pewnego dnia śmieci pozostawione na plaży, powstrzymają cię przed wejściem” niewątpliwie skłonił do refleksji wiele osób.

Ściana została zbudowana z plastikowych odpadów zebranych z plaży Ipanema w zaledwie trzy dni. Jest ona częścią akcji marki piwnej Corona oraz organizacji Parley for the Oceans, której celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na coraz większe zanieczyszczanie naszego środowiska plastikiem.

Podobne akcje OOH przeprowadzono w Australii, Kolumbii, Republice Dominikańskiej i Peru.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

You eat what they eat – to tytuł kampanii niemieckiego oddziału organizacji Sea Shepherd, której celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na rosnący problem zanieczyszczania oceanów plastikiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Espacio CREA też przypomina o problemie zanieczyszczenia oceanów. Agencja Piece of Cake stworzyła spot „Plastikowa ryba”, w którym pokazała, do czego prowadzi zatruwanie mórz i oceanów plastikowymi odpadami.

PS3

Kanadyjska agencja Rethink przygotowała dla organizacji Greenpeace kampanię społeczną „Don’t suck the life from our oceans”, mającą na celu zwrócenie uwagi na to, jak szkodliwy wpływ na nasze środowisko ma wykorzystywanie plastikowych słomek na masową skalę.