Grupa LUX MED rozpoczyna współpracę z 38 Content Communication

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa LUX MED rozpoczyna współpracę z 38 Content Communication

Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiadać kompleksowo za PR korporacyjny i produktowy oraz realizację wybranych projektów CSR, a także wesprze klienta w zakresie komunikacji wewnętrznej, kryzysowej, public affairs i social media.

Z początkiem stycznia do grona klientów 38 Content Communication dołączyła Grupa LUX MED – lider rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce, który jest częścią międzynarodowej grupy Bupa, działającej jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. LUX MED jest też Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 – Dostrzegamy zagrożenia, jakie niesie za sobą coraz powszechniej występujące w przestrzeni medialnej zjawisko fake newsów. Jest to szczególnie niebezpieczne, gdy docierające do nas nieprawdziwe informacje dotyczą tematów tak wrażliwych jak nasze zdrowie. Jako największa na polskim rynku firma oferująca prywatną opiekę zdrowotną czujemy zobowiązanie, by stać na straży wartościowych i merytorycznych treści dotyczących kwestii medycznych. Wierzymy, że współpraca z 38 Content Communication pozwoli nam realizować ten cel jeszcze lepiej – mówi Łukasz Niewola, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i PR Grupy LUX MED.

Z ramienia 38 Content Communication, za kompleksową obsługę klienta, odpowiedzialne są dwa zespoły, pod kierunkiem group account managerek: Justyny Giers i Magdaleny Galant.

– Jest nam niezmiernie miło powitać w gronie klientów Grupę LUX MED. Branża medyczna jest naszej agencji szczególnie bliska, w zespole 38 Content Communication znajdują się eksperci komunikacji zdrowotnej, dlatego cieszę się, że lider rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce, wybrał nas do obsługi zarówno korporacyjnej, jak i produktowej, a także do realizacji, jakże bliskich nam, działań CSR – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij