Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awanse w agencji Ancymony

Z początkiem 2022 roku w Ancymonach awanse na kluczowe stanowiska otrzymało pięć osób: Emilia Czerwiec, Roksana Łaźnia, Wojciech Papuziński, Michał Cieciak oraz Maciej Turkawski.
O autorze
1 min czytania 2022-01-21

Z uwagi na rozwój agencji, od stycznia 2022 w Ancymonach 5 osób awansowało na kluczowe stanowiska.

– Mija rok, odkąd Ancymony ujrzały światło dzienne. Rynek bardzo dobrze przyjął rebranding naszej agencji. W 2022 wchodzimy zdecydowanie z nową energią, dopasowujemy się do hybrydowej rzeczywistości i zwinnie reagujemy na zmiany. To również moment na to, żeby zrezygnować z okresu przejściowego w komunikacji, dlatego z naszego logotypu na dobre znika stary Schulz, a Ancymony w pełni przejmują stery – komentuje Wojciech Kotala, CEO, agencja Ancymony.

Wojciech Papuziński, dotychczas associate creative director, obejmuje stanowisko creative director. Papuziński jest w branży marketingowej od 15 lat. W Ancymonach od 2012 roku pracował m.in. dla Mitsubishi, Essilor, Lubelska, L’Oreal, TBM, Piątnica, PharmaCF, Orkla Health, Politan czy Gatta. Przez ostatnie dwa lata jako associate creative director sprawował pieczę nad zespołem kreatywnym przy obsłudze przetargów oraz stałych klientów, m.in. Wawel, USP Zdrowie, Bausch Health oraz Pudliszki.

Na stanowisko business development director awansuje związany z agencją od 6 lat Michał Cieciak, dotychczas business development manager. Cieciak pracował z takimi markami jak m.in. Kraft Heinz, OSM Piątnica, USP Zdrowie, FFiL Śnieżka czy Sygma Bank.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Emilia Czerwiec, do tej pory creative lead, awansuje na stanowisko business unit manager & creative lead. Czerwiec związana jest z Ancymonami od 5 lat. Na stanowisku creative lead kierowała pracą m.in. dla marek Pudliszki, Heinz, Rossmann (enerBIO), a pro bono dla Fundacji Kwietna oraz Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Kampania mbU „Podaruj Wigilię” z 2020 roku, którą realizowała, zdobyła srebro w konkursie Effie Awards 2021.

Roksana Łaźnia, wcześniej account manager, awansuje na stanowisko business unit manager & account manager. Łaźnia, która w Ancymonach jest od 6 lat, ma na koncie pracę dla marek takich jak m.in. Maxi Zoo, Wawel SA, OSHEE, Lubelska, Śniadaniowa, Matrix, Orlen, Akvo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stanowisko group account managera zmienia Maciej Turkawski. Związany z agencją od 4 lat, Turkawski awansuje na stanowisko business unit manager & account manager. W strukturach client service jest obecny od 2004 roku. Pracował dla klientów takich jak Honda Polska, Orlen Oil, BP Polska, TAURON, Kompania Piwowarska, Netto czy Maspex, Kraft Heinz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się